انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت

هدف اصلی هر کسب و کار آنلاین، فروش است! شما با صرف هزینه و تلاش فراوان، مخاطب را برای خرید محصول قانع می‌کنید. حال اگر در لحظه خرید، تجربه خوبی برایش فراهم نکنید، تمام زحماتتان به هدر می‌رود! بنابراین لحظه پرداخت، یک لحظه حیاتی برای کسب و کار شماست. به همین دلیل در این مقاله، با جزئیات کامل به انواع درگاه پرداخت و مزیت‌های هریک می‌پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخابی که هم برای کابر مطلوب باشد و هم کار را برای شما ساده کند.
بهترین درگاه پرداخت اینترنتی در ایران
(امتیاز 4.3 از 3 رای)
4.3/5

سالها قبل، در هیچ مغازه‌ای دستگاه کارت‌خوان وجود نداشت و همه از پول نقد استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر اگر مغازه‌ یا کسب و کاری از شما پول نقد بخواهد، روند خرید برای شما سخت می‌شود و احتمالا از خرید منصرف می‌شوید. یا در بهترین حالت، این بار با پول نقد هزینه را پرداخت می‌کنید ولی دفعات بعدی مشتری او نخواهید بود!

مخاطب آنلاین، خیلی بیشتر دنبال سادگی و سرعت بالا در فرآیند خرید است. پس اگر درگاه پرداخت نداشته باشید و فقط بخواهید از روش کارت به کارت استفاده کنید، بخشی از مشتری‌هایتان را از دست خواهید داد. از طرفی، در روش کارت به کارت، اعتماد مخاطب به شما سخت‌تر خواهد بود. بنابراین با دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، هم اعتبار بیشتری نزد مخاطب دارید و هم فرآیند خرید و فروش بسیار ساده‌تر خواهد بود.

بنابراین، اگر فروشنده محصول، آموزش یا خدمات در فضای آنلاین هستید؛ باید یک درگاه پرداخت مطمئن داشته باشید. هدف این مقاله، کمک به شما برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت است.

اگر سایت ندارید، اصلا نگران نباشید. در این مقاله به شما خواهم گفت چطور می‌توانید یک لینک پرداخت مطمئن داشته باشید و از آن برای فروش در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. به این روش، اصطلاحاً درگاه پرداخت بدون داشتن سایت هم گفته می‌شود.

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

به صورت کلی دو نوع درگاه به نام درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت واسط ( غیر مستقیم ) وجود دارد. در ادامه هریک را توضیح خواهم داد.

درگاه پرداخت مستقیم

این درگاه به صورت مستقیم زیر نظر بانک مرکزی است. وقتی از درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم استفاده می‌کنید، کاربر مستقیم وارد صفحه بانک می‌شود. به این درگاه PSP هم گفته می‌شود. درگاه‌های مستقیم، تحت نظارت سامانه شاپرک هستند. تعداد درگاه‌های پرداخت مستقیم زیاد است ولی تقریبا هیچ کدام برتری خاصی نسبت به دیگری ندارند. پس تقریباً میتوان گفت بهترین درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم وجود ندارد. معروف‌ترین درگاه‌های مستقیم بانکی، درگاه به پرداخت ملت، درگاه سامان کیش (سِپ)، درگاه بانک پاسارگاد، درگاه سداد و درگاه سپهر است. حالا که فهمیدیم درگاه پرداخت مستقیم چیست، بیایید مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

مزایای درگاه پرداخت مستقیم:

  • مبلغ واریز شده توسط مشتری، مستقیما به حساب فروشنده ( یا صاحب سایت) واریز می‌شود.
  • اعتبار بیشتری نسبت به درگاه‌های پرداخت واسط دارد. البته امروزه به دلیل افزایش وسعت استفاده از درگاه‌های واسط، اعتبار درگاه پرداخت واسط هم در بین مردم افزایش یافته است.
  • در این درگاه کارمزد صفر است و هیچ مبلغی از فروش شما کسر نخواهد شد.
  • در صفحه پرداخت نام برند و لوگو شما نمایش داده می‌شود.

معایب درگاه پرداخت مستقیم از مزایای آن بیشتر است:

  • مراجعه حضوری به بانک و کاغذ بازی پیچیده، بزرگترین عیب این نوع درگاه است. در این حالت، گرفتن درگاه پرداخت برای سایت، دردسرهای زیادی دارد.
  • فعالسازی این درگاه گاهی تا یک ماه طول می‌کشد.
  • داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) اجباری است. در برخی موارد، ثبت سایت در ساماندهی و دریافت لوگو ساماندهی هم اجباری است. همچنین با توجه به نوع محصولتان، داشتن مجوزهای مرتبط با کسب و کارتان هم الزامی است.
  • برای ثبت درگاه پرداخت مستقیم، به سند ملکی یا اجاره نامه معتبر احتیاج دارید.
  • باید در بانک مربوطه حساب داشته باشید.
  • این درگاه پشتیبانی خوبی ندارد و اگر با مشکلی مواجه شوید، سریعاً پاسخگو نخواهند بود و فروش شما با اختلال روبه رو می‌شود.
  • پیچیدگی‌های فنی درگاه پرداخت مستقیم، بیشتر از درگاه‌های غیر مستقیم است.
  • برای افزودن درگاه پرداخت مستقیم به سایت، یا باید از کدنویسی استفاده کنید یا افزونه‌های پولی مرتبط را تهیه کنید.
  • در درگاه مستقیم، فقط امکان پرداخت آنلاین و دریافت گزارش فروش وجود دارد. اما در درگاه‌های غیرمستقیم، امکانات مختلف دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای سایت

درگاه پرداخت واسط

این درگاه‌ها به عنوان یک واسطه بین شما و بانک عمل می‌کنند. برای دریافت درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیازی به مراجعه حضوری نیست. همه مراحل به صورت آنلاین انجام می‌شود. نام‌ دیگر درگاه واسط، پرداخت یار است.

طبق قوانین جدید در سال 1402، برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی واسط، باید در سامانه امورمالیاتی کشور ثبت نام کرده و کد رهگیری مالیاتی دریافت کنید. همچنین داشتن اینماد برای اخذ درگاه پرداخت واسط هم ضروری است. پس تاکید می‌کنم امکان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بدون کد مالیاتی وجود ندارد. علاوه براین به جای جستجوی برای درگاه پرداخت بدون نیاز به اینماد، به راحتی اینماد برای سایتتان دریافت کنید تا دردسرهای زیادی را حذف کنید. باور کنید گرفتن نماد اعتماد برای سایت، اصلا کار پیچیده‌ای نیست.

در این حالت، مراحل ایجاد درگاه بانکی برای سایت، بسیار ساده است. کافیست وارد سایت درگاه مورد نظر شده و ثبت نام کنید. هر درگاهی، مدارکی از شما می‌خواهد که باید عکس آنها را بارگذاری کنید. نگران نباشید. منظورم از مدارک، صرفا شناسنامه، کارت ملی و … است. برخی درگاه‌های واسط مثل زرین پال، بعد از ثبت نام، مدارک شما را صحت سنجی کرده و محتوای سایتتان را چک می‌کند. در این مرحله حداقل باید یک محصول در سایت خود داشته باشید تا نوع فعالیت شما مشخص باشد. پس پیشنهاد می‌کنم اگر هنوز سایت ندارید، با استفاده از دوره وردپرس پلاس ، برای کسب و کار خود سایت و فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و سپس برای دریافت درگاه پرداخت اقدام نمایید.

مزیت‌های درگاه پرداخت واسط خیلی بیشتر از درگاه پرداخت مستقیم است:

  • برای دریافت این درگاه اینترنتی، نیازی به مراجعه به بانک یا هر مراجعه حضوری دیگری نیست.
  • خیلی سریع فعال می‌شود.
  • به جز اینماد و کد رهگیری مالیاتی، سایر مجوزها ضروری نیست. به سند ملکی و اجاره نامه هم احتیاج ندارید.
  • اغلب درگاه‌های پرداخت غیرمستقیم، پشتیبانی عالی دارند و سریعا پاسخگوی شما هستند.
  • شماره حسابی که در درگاه‌های پرداخت ثبت می‌کنید، فرقی نمی‌کند از چه بانکی باشد.
  • به راحتی روی سایت شما نصب می‌شوند و افزونه‌های درگاه پرداخت واسط برای CMSهای مختلف، رایگان است.
  • اغلب درگاه پرداخت‌های واسط، در شبکه‌های اجتماعی (بدون سایت) هم قابل استفاده هستند. یعنی به شما این امکان را می‌دهند که با ثبت مشخصات خود، یک لینک پرداخت با مبلغ مشخص ایجاد کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی، در اختیار کاربر قرار دهید. کاربر روی لینک کلیک کرده و مبلغ را پرداخت می‌کند. به این قابلیت، درگاه پرداخت اینترنتی شخصی می‌گویند. این روش جایگزین خوبی برای روش کارت به کارت است و بخشی از فرآیند خرید، به صورت خودکار انجام می‌شود.
  • این درگاه‌ها، صرفا یک درگاه پرداخت نیستند و امکانات مختلف دیگری از جمله ساخت فروشگاه اینترنتی، ساخت فرم پرداخت و … هم دارند. البته فروشگاهی که با درگاه پرداخت ساخته می‌شود،  اصلا با سایت قابل مقایسه نیست!
  • اگر مورد کلاهبرداری گزارش شود، سریعاً رسیدگی شده و از تسویه پول جلوگیری می‌شود.
  • اگر فرآیند خرید از یک بانک کُند باشد، به صورت خودکار،  خرید از طریق بانک دیگری انجام می‌شود. در واقع کاربران را به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه بانکی منتقل می‌کند.
  • با وجود درگاه پرداخت‌های واسط، گرفتن درگاه پرداخت برای وردپرس بسیار ساده و بی‌دردسر است.

درگاه واسط پرداخت، معایبی هم دارد:

  • عیب اصلی درگاه پرداخت غیرمستقیم، کسر کارمزد از طرف شرکت واسط است. در واقع درصد مشخصی از هر تراکنش به عنوان کارمزد از فروش شما کسر شده و باقیمانده به حسابتان واریز می‌شود.
  • وقتی کاربر از شما محصول می‌خرد، ابتدا پول به حساب درگاه پرداخت واسط واریز می‌شود و با کمی تاخیر (معمولا یک روز کاری) با کسر کارمزد، به حساب شما واریز خواهد شد. البته در اغلب درگاه پرداخت‌های واسط، امکان تسویه لحظه‌ای هم وجود دارد که با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • در صفحه پرداخت، نام درگاه پرداخت واسط نمایش داده می‌شود و معمولاً نام برند شما نمایش داده نمی‌شود. البته در برخی درگاه‌ها امکان ثبت لوگو و نام برند شما وجود دارد.

تنوع این درگاه‌های پرداخت خیلی زیاد است. در ادامه، ویژگی‌های یک درگاه پرداخت خوب را توضیح خواهم داد تا بتوانید بهترین درگاه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید.

ویژگی‌های بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

با توجه به توضیحات بالا و تفاوت‌های درگاه پرداخت مستقیم و واسط، انتخاب اکثر کسب و کارهای اینترنتی، درگاه پرداخت واسط است. اما تعداد این درگاه‌ها زیاد است و باید بتوانیم امن ترین درگاه پرداخت را انتخاب کنیم. در انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. پشتیبانی تمام وقت و مسئولیت‌پذیری بالا
  2. سرعت بالا در بارگذاری و انجام تراکنش
  3. ریسپانسیو بودن (نمایش صحیح در دستگاه‌های مختلف مثل موبایل، تبلت، کامپیوتر و … )
  4. به روزرسانی منظم
  5. بالا بودن امنیت درگاه پرداخت
  6. امکان تسویه روزانه و لحظه‌ای ( تسویه آنی )
  7. امکان ایجاد لینک پرداخت اختصاصی برای یک محصول خاص
  8. پشتیبانی از CMSهای معروف مثل وردپرس
  9. فعالسازی سریع
  10. عدم نیاز به مجوزهای مختلف
  11. اطلاع رسانی موارد مهم
  12. امکان ساخت فرم پرداخت با مبلغ دلخواه
  13. کارمزد کمتر
  14. امکان تسویه حساب به روش‌های پایا و کارت به کارت

در انتخاب بهترین درگاه اینترنتی برای کسب و کار خود، موارد بالا را به ترتیب از شماره 1 تا 14 بررسی کنید. دقت داشته باشید شماره‌گذاری به ترتیب اهمیت انجام شده است. به عنوان مثال، اهمیت درصد کارمزد از پشتیبانی کمتر است. چون اگر درگاه انتخابی شما پشتیبانی خوبی نداشته باشد و در یک روز خاصی مثل روزهای کمپین فروش، مشکلی پیش بیاید؛ مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. ضرر این اتفاق خیلی بیشتر از پرداخت کارمزد بالا است. پس به هیچ عنوان به دنبال درگاه پرداخت اینترنتی رایگان نباشید و پارامترهای مهمتر را بررسی کنید.

بهترین درگاه های پرداخت واسط در ایران

زرین پال

بهترین درگاه واسط پرداخت اینترنتی

زرین پال یکی از بهترین درگاه‌های واسط پرداخت است که سابقه زیادی دارد. مراحل دریافت این درگاه بسیار ساده است و درگاه سایت شما خیلی سریع فعال می‌شود. داشتن اینماد و کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه زرین پال ضروری است.

کارمزد زرین پال 1% تا سقف 4000 تومان به اضافه 120 تومان به ازای هر تراکنش است. البته از کاربرانی که در زرین پال ثبت نام می‌کنند، به مدت یک ماه کارمزد دریافت نمی‌شود.

اگر از زرین کارت استفاده کنید، کارمزد کمتری پرداخت می‌کنید و در روزهای سه شنبه هم کارمزد رایگان است. مبلغ هر تراکنش نهایتا تا یک روز بعد تسویه می‌شود. در روزهای تعطیل، تسویه انجام نمی‌شود و به روز غیر تعطیل بعد موکول می‌شود.

پشتیبانی زرین پال 24 ساعته است و این درگاه از امنیت بالایی برخوردار است.

با استفاده از قابلیت زرین لینک، می‌توانید لینک پرداخت برای فروش محصول در شبکه‌های اجتماعی (یا هر فضای دیگری) ایجاد کنید. در زرین لینک، امکان تعیین قیمت، تعیین سقف تعداد سفارش، امکان انتقال وجه با مبلغ دلخواه تا سقف 50 میلیون تومان وجود دارد. کارمزد زرین لینک 2% تا سقف 10000 تومان به اضافه 200 تومان به ازای هر تراکنش است. ساخت لینک پرداخت زرین پال، به شما این امکان را می‌دهد که حتی بدون سایت، لینک پرداخت محصول و لینک پرداخت شخصی ایجاد کنید. این روش، جایگزین خوبی برای روش کارت به کارت است.

زرین پال اپلیکیشن موبایلی دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید از امکانات مختلف زرین پال استفاده کرده و حساب خود را مدیریت کنید. همچنین امکان تقسیم سهم بین شرکای مالی (سرویس تسهیم) هم در زرین پال وجود دارد.

زرین پال افزونه‌های مختلفی برای انواع CMSها (از جمله وردپرس) دارد که رایگان هستند.

با پرداخت هزینه و استفاده از قابلیت زرین گیت، می‌توانید درگاه اختصاصی، ایجاد کنید. یعنی به جای نمایش نام زرین پال، نام برندتان در صفحه پرداخت نمایش داده می‌شود.

در zarinpal، هر تراکنش از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام اطلاع رسانی می‌شود.

آیا زرین پال معتبر است؟ امنیت زرین پال به صورتی تجربی اثبات شده و کاربر از پرداخت امن زرین پال اطمینان خاطر دارد.

این درگاه دارای سرویس بازگشت وجه است. اگر به هردلیلی، تصمیم گرفتید وجه را به مشتری برگردانید، چه به صورت کامل و چه بخشی از پول، بدون نیاز به شماره شبا یا شماره کارت، پول به حساب مبدا برمی‌گردد.

زیبال

zibal

زیبال با شش شرکت PSP همکاری می‌کند. بنابراین در هنگام پرداخت، امکان انتخاب درگاه وجود دارد. همچنین با سوئیچینگ هوشمند، بهترین مسیر را برای انجام تراکنش پیدا می‌کند و کاربر را به سریع‌ترین و پایدارترین درگاه متصل می‌کند. با این قابلیت، تعداد تراکنش‌های موفق به حداکثر می‌رسد.

کارمزد درگاه زیبال 1% به ازای هر تراکنش تا سقف 6000 تومان است. در این درگاه می‌توانید کارمزد را بر عهده مشتری بگذارید و هیچ پولی از شما کسر نشود. تسویه زیبال در حالت پیش فرض، ساعت 12 هرشب و ساعت 10:45 هر روز صبح انجام می‌شود. اما قابلیت تعیین زمان دلخواه برای تسویه و همچنین تسویه آنی هم دارد.

در zibal قابلیت استرداد وجه به حساب مبدا وجود دارد. شما برای بازگشت وجه به مشخصات مشتری نیاز ندارید. این درگاه دارای قابلیت تسهیم است. یعنی شما می‌توانید چند حساب مختلف را با درصدهای متفاوت، به درگاه پرداخت متصل کنید تا بخشی از پول، به حساب شرکای مالی واریز شود.

این درگاه اپلیکیشن موبایلی هم دارد.

یکی از مزیت‌های زیبال این است که نام برند و لوگوی شما را در صفحه پرداخت نمایش می‌دهد.

نِکست پِی

سرعت فعالسازی درگاه nextpay خیلی بالا است و ادعا کرده در کمتر از 5 دقیقه، درگاه پرداخت فعال می‌شود. مزیت دیگر نکست پی، کارمزد پایین ( از 1 تومان تا نهایتا 800 تومان ) است. حتی می‌توانید مشخص کنید کارمزد توسط شما یا خریدار پرداخت شود.

نکست پی داراری سوئیچینگ هوشمند است و در صورت بروز اختلال، کاربر را به درگاه دیگری متصل می‌کند. البته فقط به دو درگاه دسترسی دارد.

اگر گزینه اطلاع رسانی با پیامک را فعال کنید، به ازای هر پیامک 20 تومان از حساب پیامکی شما کسر می‌شود.

با معرفی نکست پی به دیگران می‌توانید در سود این درگاه شریک باشید.

تسویه نکست پی نهایتا تا یک روز کاری انجام می‌شود ولی در هنگام انتقال، هزینه کارمزد شبا یا کارت به کارت از حسابتان کسر می‌شود.

امکان واریز به حساب‌های دیگران (مثلا شریکتان) در این درگاه وجود دارد. در نکست پی امکان ایجاد صفحه پرداخت شخصی یا لینک پرداخت برای یک محصول خاص و همچنین ایجاد فروشگاه اینترنتی فراهم شده است. حتی می‌توانید صفحه‌ی پرداخت با مبلغ دلخواه مشتری بسازید. این قابلیت‌ها بیشتر در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند.

در نکست پی امکان ایجاد درگاه پرداخت با نام برند و لوگوی شما وجود ندارد. نکست پی اپلیکیشن موبایلی ندارد.

بیت پِی

بهترین درگاه پرداخت واسط در ایران

در bitpay انواع مختلف درگاه در کوتاهترین زمان قابل راه اندازی است. پشتیبانی تیکتی بیت پی شبانه‌روزی است.

در این درگاه، امکان ایجاد صفحه پرداخت با نام برند و لوگوی شما وجود دارد.

کارمزد درگاه بیت پی، برای درگاه مستقیم 1% و برای درگاه غیرمستقیم 0.5% هر تراکنش است. البته می‌توانید تعیین کنید کارمزد توسط شما یا خریدار پرداخت شود.

این درگاه برای CMSهای مختلف از جمله وردپرس، افزونه رایگان دارد.

امکان ایجاد درگاه پرداخت شخصی در بیت پی وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های جذاب بیت پی، امکان تفکیک درآمد بخش‌های مختلف سایت است.

رایان پِی

معروف ترین درگاه پرداخت های واسط

مشابه اکثر درگاه پرداخت‌های واسط، رایان پی هم خدمات دریافت درگاه پرداخت سایت و ایجاد لینک پرداخت برای شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. در رایان پی امکان گزارش‌گیری دقیق از فروش و همچنین قابلیت تسهیم (برای تقسیم درآمد بین شرکا) وجود دارد.

درگاه پرداخت رایان پی در کمتر از یک روز کاری فعال می‌شود.

کارمزد درگاه پرداخت 1.5% تا سقف 8000 تومان به ازای هر تراکنش و کارمزد لینک پرداخت 600 تومان به ازای هر تراکنش است. البته تا دو هفته پس از ثبت نام، استفاده از درگاه پرداخت رایگان است.

تسویه رایان پی به صورت اتوماتیک و روزانه است.

در رایان پی قابلیتت همکاری در فروش هم وجود دارد. با معرفی رایان پی، شما از 30% سود بهره‌مند خواهید شد. این درگاه، امنیت اطلاعات مالی شما را تضمین می‌کند.

همچنین ادعا می‌کند که امکان پشتیبانی از 99 تراکنش در ثانیه را فراهم کرده است.

آی دی پِی

ساخت درگاه پرداخت شخصی

IDPay یک درگاه پرداخت شخصی است. شما به راحتی می‌توانید یک لینک با نام دلخواه ایجاد کنید و از آن در شبکه‌های اجتماعی یا هرجای دیگری استفاده کنید. مثلا اگر بخواهید یک لینک با نام ahmad ایجاد کنید، با ثبت نام در آی دی پی، یک لینک پرداخت به صورت IDPay.ir/ahmad ساخته می‌شود.

پس با ثبت نام در آیدی پی، شما یک آی دی شخصی دارید که میتوانید به جای شماره کارت به دیگران بدهید و با کلیلک روی لینک، پرداخت با مبلغ دلخواهتان انجام شود. با آی دی پی امکان تراکنش تا سقف 50 میلیون تومان وجود دارد.

در آی دی پی، امکان ارسال فاکتور پیامکی نیز فراهم شده است. در واقع شما می‌توانید لینکی با مبلغ مشخص تعریف کنید و برای شخص مورد نظرتان ارسال کنید. با کلیک روی لینک، پرداخت به راحتی انجام می‌شود و پول با کسر کارمزد به حسابتان واریز می‌شود.

آی دی پی گزینه بسیار خوبی برای ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی برای اینستاگرام بدون نیاز به سایت است.

سه روش مختلف کارمزد درصدی، ثابت و پلکانی در آی دی پی وجود دارد. البته می‌توانید تعیین کنید کارمزد توسط شما یا خریدار پرداخت شود. تسویه در آی دی پی، نهایتا یک روز کاری زمان می‌برد.

در این درگاه، امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی هم وجود دارد. ضمناً بعد از هر تراکنش، برای هر دو طرف پیامک ارسال می‌شود.

در یک سایت فروشگاهی چند درگاه پرداخت میتوان قرار داد؟

برای اتصال سایت به درگاه پرداخت‌های مختلف محدودیتی وجود ندارد. ولی این نکته را در نظر داشته باشید، ساده‌سازی فرآیند خرید، یک اصل مهم در بازاریابی است. وقتی شما درگاه پرداخت‌های متعدد قرار می‌دهید، مشتری سردرگم می‌شود. پس بهتر است فقط یک درگاه پرداخت را انتخاب کنید. اگر انتخاب شما از بین درگاه‌های پرداخت واسط باشد، به صورت هوشمند در هنگام خرید، بانکی انتخاب می‌شود که تراکنش در سریعترین زمان ممکن انجام شود. بنابراین نیازی به اتصال چندین درگاه پرداخت به سایت نیست!

در یک کسب و کار اینترنتی، انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی اهمیت ویژه‌ای دارد. امنیت بالا، پشتیبانی به موقع و سرعت بالای درگاه پرداخت بسیار مهم است. پس به هیچ عنوان به سراغ درگاه‌های ناشناس نروید!

در این مقاله لیستی از درگاه‌های پرداخت معروف و معتبر را با معایب و مزایای هریک بررسی کردیم. اگر سوالی در مورد درگاه پرداخت اینترنتی دارید، در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا مثل همیشه وب‌زوج در سریعترین زمان، پاسخگوی سوالاتتان باشد. همچنین اگر تجربه خوب یا بدی از درگاه‌های مختلف دارید، با ما و مخاطبین وب زوج به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید
(برحسب میزان رضایت خود از محتوای این مقاله، به آن از 1 تا 5 ستاره دهید)

امتیاز 4.3 از 3 رای

اولین نفری باش که امتیاز خودت رو ثبت می‌کنی!

جدیدترین مقالات
پرسش و دیدگاه

پس از بررسی سریع و پاسخگویی توسط کارشناسان، به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع‌رسانی به من هنگامی که :
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمامی دیدگاه‌ها
جدیدترین مقالات

5 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

حذف زبانه راهنما (Help Tab) از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف زبانه راهنما از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
نصب وردپرس روی هاست سی‌پنل در 5 دقیقه!
نصب وردپرس روی هاست سی پنل
گراواتار چیست؟ + آموزش گام به گام ثبت‌نام در Gravatar و ساخت تصویر پروفایل وردپرس
افزونه چیست؟ + نکات مهم در مورد افزونه‌ها
فهرست
Search