طراحی سایت با وردپرس برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ به همراه 74 مثال

همیشه شنیده‌ایم که طراحی سایت با وردپرس آسان است و به کدنویسی احتیاج ندارد. همین موضوع موجب شده اغلب افراد به اشتباه، سادگی وردپرس را به معنی ناکارآمدی و ضعف آن بدانند! ممکن است شما هم سردرگم باشید و از خودتان بپرسید: " آیا وردپرس تمامی انتظارات من را در طراحی سایت پوشش می دهد؟" در این مقاله با مثال‌های متنوع از کسب و کارهای مختلف و استدلال منطقی، به پاسخ سوالتان خواهید رسید. پس حتما با دقت مقاله را تا انتها بخوانید و در مثال های مقاله نام کسب و کار مورد نظرتان را جستجو کنید.
سایت هایی که با وردپرس قابل طراحی هستند
(امتیاز 3 از 2 رای)
3/5

در شروع کار، این سوال برای همه پیش می‌آید که آیا وردپرس می‌تواند نیازهای کسب و کار من را برطرف کند؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه انواع وب سایت‌هایی که با وردپرس قابل طراحی است، ذکر شده است.

1. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

پس از جستجوی هر کالایی در اینترنت، با سایت‌های مختلفی مواجه می‌شوید که حاوی عکس، مشخصات و قیمت محصولات هستند. در این فروشگاه های اینترنتی به راحتی به درگاه پرداخت بانکی متصل می‌شوید، روش ارسال را انتخاب می‌کنید و در نهایت کالای مورد نظر را درب منزل تحویل می‌گیرید. مثال معروف این سایتها، سایت دیجی کالا است.

طراحی فروشگاه‌های اینترنتی با وردپرس، کار بسیار ساده‌ای است. با استفاده از پلاگین‌های مختلفی مثل ووکامرس و Easy Digital Downloads سایت وردپرسی شما به یک فروشگاه آنلاین با قابلیت‌های متنوع تبدیل می‌شود.

با یادگیری وردپرس، شما می‌توانید هر محصولی از جمله کالاهای پزشکی، ظروف یک بار مصرف، لباس، لوازم خانگی، ادویه جات، محصولات دست ساز، لوازم آشپزخانه، کالای خواب، مبلمان، لوازم الکترونیکی، موبایل، جواهرات، خودرو و قطعات آن، انواع خوراکی مثل خرما، عسل و … را به صورت اینترنتی به فروش برسانید و با استفاده از افزونه‌ها، هر قابلیتی را به سایت خود بیفزایید.

برای طراحی سایت‌های تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی محصولات، وردپرس بهترین و راحت‌ترین گزینه است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معروف در ایران، از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کرده‌اند که می‌توانید مثال‌هایی از آنها را در مقاله “برترین وب سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس” ببینید.

2. ساخت سایت آموزشی با وردپرس

یکی از روش‌های کسب درآمد در فضای آنلاین، فروش آموزش در زمینه‌های مختلف است. برای فروش آموزش، به سایتی احتیاج دارید که امکان خرید اینترنتی آموزش، دانلود و ارسال پستی را داشته باشد. آزمون آنلاین هم یکی از قابلیت‌های سایت آموزشی است که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید. حتی ممکن است قصد داشته باشید در سایت خود وبینار برگزار کنید.

خبر خوب اینکه برای طراحی سایت‌های آموزش از راه دور، وردپرس تمامی امکانات لازم را برای شما فراهم می‌کند. فقط کافیست با توجه به نیازتان، پلاگین نصب کنید.

آموزش‌های شما می‌تواند در قالب متن، پادکست، ویدئو، کتاب الکترونیکی و … باشد. مثلا طراحی سایت فروش جزوات دانشگاهی با وردپرس!

موضوع سایت‌های آموزشی بسیار متنوع است؛ از جمله آموزش روانشناسی، آموزش آنلاین بازی، آموزش آشپزی، آموزش ارز دیجیتال و ترید، آموزش هنرهای مختلف مثل نقاشی، آموزش دروس کنکور و …

پس اگر علم یا مهارتی دارید و علاقمند به حوزه آموزش هستید، می‌توانید به راحتی با وردپرس برای کسب و کارتان سایت طراحی کنید و از راه دور به دیگران آموزش دهید.

3. فروش محصولات مجازی با سایت وردپرسی

طراحی سایت فروش محصولات مجازی

منظور از محصولات مجازی، محصولاتی است که وجود فیزیکی ندارند. بدیهی است این محصولات به ارسال پستی نیاز ندارند. مثلا سایت فروش شارژ سیم کارت، سایت فروش پاورپورینت، فروش فالوور، فروش قالب‌ها و افزونه‌های مختلف و … در دسته سایت‌های فروش اینترنتی محصولات مجازی قرار می‌گیرند.

برای طراحی این سایت‌ها، شما به راحتی می‌توانید از افزونه ووکامرس استفاده کنید و در تنظیمات ووکامرس، نوع محصول را مجازی یا دانلودی انتخاب کنید.

4. طراحی سایت رزرواسیون با وردپرس

برای طراحی سایت هتل، سایت رزرو ویلا و سوییت، خرید بلیط هواپیما، سایت بلیط سینما یا کنسرت، باید امکان رزرو آنلاین وجود داشته باشد. همچنین به گالری تصاویر احتیاج داریم تا جزئیات بیشتری را به مخاطب نمایش دهیم. از طرفی باید در سایت امکان دیدن مکان ویلا روی گوگل مپ نیز فراهم باشد.

جالب است بدانید که در وردپرس تمامی این امکانات قابل اجرا است. شما می‌توانید با نصب قالب‌های رزرواسیون مثل قالب تراولر، سایت مورد نظر خود را طراحی کرده و آن را شخصی‌سازی کنید.

5. ساخت سایت فیلم و موسیقی با وردپرس

در این سایت‌ها، امکان دانلود یا پخش آنلاین فیلم و موسیقی وجود دارد. وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که در ازای عضویت در سایت، حق اشتراک دریافت کنید. قالب‌های مختلف موزیک به کمک شما می‌آیند تا بدون کدنویسی، سایت حرفه‌ای فیلم و موسیقی خود را با وردپرس طراحی کنید.

6. طراحی سایت اشتراک گذاری ویدئو با وردپرس

مثال بارز این مورد، سایت آپارات و یوتیوب است. در این نوع سایت‌ها مردم می‌توانند به صورت رایگان یا پولی عضو شوند و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند. درآمد این سایت‌ها از طریق تبلیغات یا دریافت حق اشتراک است. برای طراحی چنین سایتی نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد و کدنویسی نیست. شما می‌توانید یکی از قالب‌های وردپرسی مخصوص اشتراک گذاری ویدئو را انتخاب کرده و به راحتی با وردپرس سایت مورد نظرتان را راه‌اندازی کنید.

7. ساخت سایت وبلاگ با وردپرس

طراحی وبلاگ با وردپرس

اولین هدف وردپرس، ایجاد یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود. با گذشت زمان، وردپرس گسترش پیدا کرد و البته قابلیت‌های وبلاگ نویسی را نیز ارتقا داد. بنابراین اگر قصد دارید سایتی طراحی کنید و مقالات خود را به اشتراک بگذارید، قطعا وردپرس بهترین و راحت‌ترین انتخاب است. حتی می‌توانید وبلاگی با خاصیت چند نویسندگی داشته باشید. برای ایجاد یک وبلاگ با وردپرس، قالب‌های متنوعی وجود دارد که کار شما را ساده‌تر می‌کنند.

وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که محتواهای خود را فقط به کاربران ویژه نمایش دهید و در ازای عضویت برای استفاده از محتواها، هزینه دریافت کنید.

8. ایجاد سایت خبری با وردپرس

حالت خاصی از سایت‌های وبلاگ نویسی، سایت خبری است. با توجه به پرطرفدار بودن سایت‌های خبری، قالب‌های مخصوص آنها در وردپرس طراحی شده است. قالب‌هایی که امکانات مختلفی از جمله چند نویسندگی، ساخت خبرنامه و … را فراهم می‌کند. همچنین با افزونه‌های وردپرس می‌توان امکان درج اطلاعات نویسنده خبر، دسته‌بندی اخبار، نظرسنجی، نمایش مطالب مرتبط، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و … را در سایت خبرگزاری فراهم کرد.

9. ساخت وب سایت نمونه کار با وردپرس

کسب و کارهای هنری، پروژه محور، تولید کننده نرم افزارها و … نیاز دارند نمونه کارهای خود را در سایتشان به نمایش بگذارند. به همین منظور در وردپرس قالب‌های مخصوصی با عنوان قالب‌های portfolio وجود دارد. حتی می‌توان با نصب افزونه، قابلیت نمایش نمونه کار را به هر قالبی اضافه کرد.

10. طراحی سایت آتلیه و عکاسی با وردپرس

طراحی سایت عکاسی با وردپرس

سایت عکاسی یکی از مثال‌های پرکاربرد سایت نمونه کار است. پس همانطور که گفته شد به راحتی می‌توان با وردپرس برای آتلیه و عکاسی نیز سایت طراحی کرد. وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که در سایت خود گالری و آلبوم تصاویر ایجاد کنید، نظر مشتریان قبلی را به اشتراک بگذارید ، تعرفه‌هایتان را در سایت قرار دهید و … . برای اضافه کردن امکانات مورد نظرتان، کافیست افزونه‌های مناسب را روی سایت نصب کنید.

11. ساخت سایت ورزشی با وردپرس

یک سایت ورزشی می‌تواند اهداف متفاوتی مثل سایت خبری یا وبلاگ در حوزه ورزش، سایت فروش محصولات ورزشی، سایت باشگاه ورزشی یا سالن بدنسازی، سایت ارائه برنامه ورزشی و آموزش آنلاین داشته باشد. با توجه به مطالب گفته شده، هدف شما هرکدام که باشد، به راحتی می‌توانید با وردپرس سایت ورزشی خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

12. راه اندازی سایت بازی آنلاین با وردپرس

طراحی سایت بازی با وردپرس

اهداف وب سایت بازی می‌تواند ساخت انجمن، ایجاد وبلاگ، فروش محصول، برگزاری بازی آنلاین در سایت و … باشد. با توجه به قابلیت‌های وردپرس، با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌های متنوع می‌توانید بدون دانش فنی سایت تفریحی خود را طراحی کنید.

13. ساخت سایت املاک رایگان با وردپرس

مهمترین نکته در طراحی سایت مسکن این است که کاربر بتواند بر اساس نیاز خود، به راحتی در سایت شما جستجو کند و با اعمال فیلترهای مختلف، ملک مورد نظرش را بیابد. به همین دلیل در وردپرس قالب‌های متنوعی برای سایت املاک طراحی شده است. در نتیجه به راحتی می‌توانید با وردپرس یک سایت حرفه‌ای در حوزه املاک و مستغلات طراحی کنید.

با انتخاب قالب و افزونه‌های مناسب می‌توانید امکان مقایسه ملک‌های مختلف، دیدن موقعیت ملک روی نقشه، چت آنلاین، گالری تصاویر، درج جداول ویژگی‌های مختلف (از جمله تعداد اتاق، متراژ و …) را در سایت خود فراهم کنید.

14. ساخت سایت صرافی با وردپرس

مزیت اصلی سایت صرافی آنلاین، خرید و فروش 24 ساعته انواع ارز است. از طرفی باید قیمت انواع ارز به صورت لحظه‌ای به روز شود. جالب است بدانید در قالب‌های وردپرسی فروش ارز دیجیتال، قیمت ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین اعلام می‌شود.

نکته مهم در طراحی سایت اکسچنج، امنیت سایت است. اما نگران نباشید. اگر روش اصولی طراحی سایت با وردپرس و نکات امنیت سایت وردپرسی را یاد گرفته باشید، سایت شما امنیتی در حد سایت‌های نوبیتکس و بایننس خواهد داشت.

15. طراحی سایت گردشگری با وردپرس

طراحی سایت گردشگری با وردپرس

وب سایت گردشگری می‌تواند در حد سایت آژانس هواپیمایی باشد یا مانند سایت علی بابا امکانات گسترده‌تری داشته باشد. خدمات سایت می‌تواند شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای مسافرتی داخلی و خارجی باشد. همانطور که در موارد قبلی گفته شد، امکان درج هریک از این قابلیت‌ها با وردپرس وجود دارد. پس شما با وردپرس به راحتی می‌توانید یک سایت آژانس مسافرتی حرفه‌ای طراحی کنید.

فقط کافیست از قالب‌های رایگان یا پولی سایت گردشگری استفاده کنید و با شناخت دُرست، افزونه‌های لازم را با توجه به قابلیت‌های مورد نظرتان نصب کنید.

16. طراحی سایت پزشکی وردپرسی

منظور از سایت پزشکی؛ سایت های بیمارستان ها ، کلینیک ها، سایت دندانپزشکی و مراکز خدمات بهداشتی و درمانی است. احتمالا در جستجوی نام پزشک مورد نظرتان، با سایت‌های مختلف نوبت دهی پزشکی مواجه شده‌اید. جالب است بدانید با وردپرس می‌توانید بدون نیاز به برنامه نویسی، سایت پزشکی مورد نظرتان را راه‌اندازی کنید. فقط کافیست روش اصولی راه اندازی سایت حرفه‌ای با وردپرس را یاد بگیرید.

شما می‌توانید از قالب های مخصوص سایت پزشکی یا قالب سایت دندانپزشکی استفاده کنید و در کنار آن، افزونه‌های مختلف مثل افزونه نوبت دهی را نصب کنید.

17. طراحی سایت تبلیغاتی و ثبت آگهی با وردپرس

منظور از وب سایت آگهی و تبلیغات، سایت‌هایی است که با حذف واسطه به فروش کالاهای نو و دست دوم می‌پردازند مانند سایت دیوار، شیپور، جابینجا، جاب ویژن و … .

خوشبختانه در این مورد هم قالب‌های متنوعی در وردپرس طراحی شده است. با استفاده از این قالب‌ها، کاربران در سایت شما ثبت نام می‌کنند. آگهی محصولات خود را ثبت می‌کنند و پس از تایید ادمین سایت، تبلیغات نمایش داده می‌شوند.

سایت‌های کاریابی نیز جز همین دسته محسوب می‌شوند و به راحتی با وردپرس قابل پیاده‌سازی هستند.

18. طراحی سایت های گرافیکی با وردپرس

طراحی سایت گرافیکی با وردپرس

در وردپرس قالب‌های متنوعی برای سایت‌های خدمات طراحی گرافیک طراحی شده است. به عنوان مثال قالب‌های آسترا، دی‌وی و Ultra از این دست هستند. پس برای راه اندازی سایت‌های گرافیکی مثل سایت طراحی لوگو آنلاین، طراحی بنر رایگان، وردپرس بهترین گزینه است که نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارد و با کمترین هزینه طراحی می‌شود.

19. ساخت سایت مذهبی رایگان با وردپرس

سایت‌های مذهبی عموما هدف درآمدزایی ندارند. بنابراین استفاده از وردپرس به عنوان یک cms رایگان، انتخاب خوبی است. از طرف دیگر با وردپرس می‌توانید هر قابلیتی را به سایت خیریه و مذهبی خود اضافه کنید. به عنوان مثال با استفاده از پرداخت آنلاین، کمک‌های نقدی مردم را دریافت کنید و به کمک افزونه‌های فرم ساز، به جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی بپردازید.

با وردپرس می‌توانید برای انجمن‌های خیریه سایت طراحی کنید و برای جلب اعتماد، فعالیت‌های خود را با کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید رویدادهای مذهبی را از طریق سایت اطلاع رسانی کنید.

حتی می‌توانید سایت خود را چند زبانه (فارسی، عربی، انگلیسی و …) طراحی کنید.

20. ساخت سایت برای مدرسه، دانشگاه و مراکز آموزشی با وردپرس

همزمان با افزایش استفاده از اینترنت، آموزش‌های آنلاین و انجام الکترونیکی کارها گسترش یافته است. بنابراین راه اندازی سایت برای مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها یک نیاز ضروری است. ثبت نام آنلاین، اشتراک گذاری محتوای آموزشی، برگزاری آزمون آنلاین، برگزاری وبینار، ارتباط مستقیم بین دانش آموزان و معلمان، دریافت کارنامه الکترونیکی، اطلاع رسانی، ایجاد پنل کاربری برای اساتید و معلمان، رزرو غذا و … قابلیت‌هایی است که به راحتی با سایت وردپرسی قابل اجرا هستند.

21. طراحی سایت شرکتی با وردپرس

Corporate website design

شرکت شما می‌تواند خدماتی، فروشگاهی یا ترکیبی از هر دو باشد. ساخت سایت شرکتی به شما کمک می‌کند با استخدام غیرحضوری کارمندان، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. با ایجاد پروفایل کاربری در سایت و ارتباط کارمندان با هم، می‌توانید بر روند کاری نظارت داشته باشید و گزارش روزانه دریافت کنید.

در طراحی سایت شرکتی، مهم است که سایت شما امکانات مورد نظرتان را داشته باشد، امن و سریع باشد، هزینه بالایی نداشته باشد و همچنین بتوانید بدون نیاز به دانش فنی، سایت اداری خود را طراحی کنید. خوشبختانه وردپرس با طراحی قالب‌ها و افزونه‌های شرکتی، نیازهای شما را کاملا برطرف می‌کند.

علاوه بر این شما می‌توانید در سایت شرکتی خود با معرفی خدمات و محصولات، نمایش دستاوردها و نمونه کارها، برندسازی، اطلاع رسانی و اخبار، از مراجعه حضوری بکاهید و اکثر خدماتتان را به صورت آنلاین ارائه دهید. این کار هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد و یک کانال بازاریابی بسیار قوی برای کسب و کارتان محسوب می‌شود.

22. سایت ارائه کوپن، تخفیف و مزایده با وردپرس

اگر محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، می‌توانید با طراحی سایت‌ تخفیف گروهی، طراحی سایت مزایده آنلاین، سایت کوپن و تخفیف درآمد کسب کنید. در واقع شما بین کسب و کارها و مشتریانشان ارتباط برقرار می‌کنید.

نکته جالب اینجاست که شما برای طراحی هریک از این سایت‌ها به دانش برنامه نویسی و هزینه‌های بالا احتیاج ندارید! چون وردپرس تمامی امکانات لازم برای طراحی این سایت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مثلا با استفاده از قالب‌های تخفیف وردپرس، می‌توانید سایتی مشابه نت برگ بسازید. به راحتی تخفیف‌ها را ایجاد و یا منقضی کنید و به کاربران خود امتیاز دهید.

یا با استفاده از افزونه‌های مزایده ووکامرس، در سایت خود مزایده برگزار کنید. در این سایت مخاطب پیشنهاد می‌دهد و بهترین مبلغ پرداخت می‌شود.

23. طراحی سایت خدماتی با وردپرس

برای طراحی سایت شرکت خدماتی کافیست ویژگی‌های سایت نمونه کار و سایت فروشگاهی را در کنار هم داشته باشید. بنابراین همانطور که گفته شد، امکان راه اندازی چنین سایت‌هایی با وردپرس بسیار ساده است. ممکن است شما بخواهید خدماتتان را به صورت محصول متغیر تعریف کنید. یعنی کاربر با توجه به خدمتی که انتخاب می‌کند، قیمت متفاوتی ببیند. جالب است بدانید ایجاد محصول متغیر و چند حالته در ووکامرس، به راحتی انجام می‌شود.

پس اگر قصد راه اندازی سایت خدماتی مثل سایت سالن زیبایی، سایت خدمات ترجمه، سایت خدمات دکوراسیون، سایت خدمات طراحی پاورپوینت و … را دارید، وردپرس بهترین گزینه است.

24. طراحی وب سایت بیمه با وردپرس

طراحی سایت خدمات بیمه، یکی از انواع سایت‌های خدماتی است. در طراحی سایت بیمه آنلاین باید امکانات مقایسه، نظرسنجی از مشتریان، امکان ثبت نام آنلاین، پشتیبانی آنلاین و بلاگ وجود داشته باشد. اگر کمی با وردپرس آشنایی داشته باشید، قطعا می‌دانید که داشتن این قابلیت‌ها در سایت وردپرسی بسیار ساده است. کافیست افزونه‌های مورد نیازتان را نصب کنید و در زمینه کار با وردپرس و افزونه‌های آن، آموزش دیده باشید. پس برای طراحی سایت نمایندگی بیمه، با خیال آسوده می‌توانید از وردپرس استفاده کنید.

25. طراحی سایت همکاری در فروش با وردپرس

طراحی سایت همکاری در فروش با وردپرس

در سایت‌های افیلیت مارکتینگ، بستری فراهم می‌کنید که کسب و کارها محصولات یا خدماتشان را از طریق سایت شما به فروش برسانند. کافیست عبارت Affiliate را در مخزن وردپرس جستجو کنید تا ببینید تنها با نصب افزونه‌های همکاری در فروش، می‌توانید سایتی مشابه آمازون، دیجی کالا، ترب و … طراحی کنید و از طریق همکاری در فروش درآمد کسب کنید.

26. ساخت سایت پادکست با وردپرس

Podcast معمولا یکی از محتواهای سایت شما محسوب می‌شود. برای قرار دادن محتوای صوتی در سایت وردپرسی، می‌تواند از قالب‌هایی استفاده کنید که از پخش‌کننده‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند. روش راحت‌تر استفاده از افزونه‌های پادکست وردپرس است.

27. طراحی سایت چند زبانه با وردپرس

برای اینکه سایتی با زبان‌های مختلف راه‌اندازی کنید، کافیست از افزونه‌های رایگان و پولی چند زبانه کردن سایت وردپرسی استفاده کنید. این افزونه‌ها امکان ترجمه خودکار یا ترجمه دستی سایت را برای شما فراهم می‌کنند.

28. طراحی سایت انجمن با وردپرس

شما با نصب افزونه‌هایی مثل bbpress، Ultimate member و … می‌توانید امکان گفتگو را برای کاربران سایت وردپرسی فراهم کنید. ایجاد جامعه‌ای از کاربران، امکان مراجعه مجدد کاربر به سایت را افزایش می‌دهد.

29. طراحی سایت کسب و کارهای مختلف با وردپرس

واضح است که طراحی سایت با وردپرس فقط به موارد قبلی محدود نمی‌شود. در واقع شما با توجه به نیازتان، می‌توانید از دنیای نامحدود افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس استفاده کنید و برای کسب و کارتان سایت طراحی کنید.

به عنوان مثال سایت یک وکیل، یک سایت خدماتی محسوب می‌شود که بلاگ هم دارد. پس همانطور که قبل‌تر گفته شد، امکان طراحی سایت حقوقی نیز با وردپرس وجود دارد.

با استدلال مشابه، طراحی سایت مهندسی، طراحی سایت شرکت بازرگانی، ساخت سایت نمایشگاه ماشین، سایت معماری، سایت بانک، راه اندازی سایت نتورک، سایت پایگاه اطلاعاتی مشابه ویکی پدیا، سایت نمایشگاه مجازی، طراحی سایت مهاجرت، طراحی سایت سازمان‌ها و نهادهای دولتی، سایت ترجمه آنلاین، طراحی سایت نیازمندی‌ها، طراحی سایت تبلیغات کلیکی، سایت رستوران، سایت آموزش آشپزی، طراحی سایت صنعتی و … نیز با وردپرس امکان پذیر است.

اگر طراح سایت یا صاحب کسب‌و کار هستید، به احتمال زیاد نام حوزه‌ی مورد نظرتان را در لیست فوق مشاهده کردید. شاید هم شغل مورد نظر شما در این مقاله از قلم افتاده باشد. ولی اگر قابلیت‌های سایت دلخواهتان را بنویسید، ترکیبی از موارد گفته شده خواهد بود. این موضوع وسعت و پتانسیل بالای وردپرس را تایید می‌کند.

اما نکته مهم این است که برای استفاده از این قابلیت‌ها، باید تسلط کامل روی وردپرس داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنم با دوره جامع وردپرس پلاس، طراحی سایت با وردپرس را از مبنا بصورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

به نظر شما چه سایت‌های دیگری را می‌توان با وردپرس راه اندازی کرد؟

به این مقاله امتیاز دهید
(برحسب میزان رضایت خود از محتوای این مقاله، به آن از 1 تا 5 ستاره دهید)

امتیاز 3 از 2 رای

اولین نفری باش که امتیاز خودت رو ثبت می‌کنی!

جدیدترین مقالات
پرسش و دیدگاه

پس از بررسی سریع و پاسخگویی توسط کارشناسان، به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع‌رسانی به من هنگامی که :
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمامی دیدگاه‌ها

آنچه در این مقاله می‌خوانید

جدیدترین مقالات

5 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

حذف زبانه راهنما (Help Tab) از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف زبانه راهنما از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
نصب وردپرس روی هاست سی‌پنل در 5 دقیقه!
نصب وردپرس روی هاست سی پنل
گراواتار چیست؟ + آموزش گام به گام ثبت‌نام در Gravatar و ساخت تصویر پروفایل وردپرس
افزونه چیست؟ + نکات مهم در مورد افزونه‌ها

آنچه در این مقاله می‌خوانید

فهرست
Search