61 سایت معروف که اصلا فکر نمی‌کردید وردپرسی باشند!

اگر شما هم فکر می‌کنید وردپرس فقط برای کسب‌وکارهای کوچک و بلاگ مناسب است، اگر فکر می‌کنید وردپرس برای سایت‌هایی با تعداد بالای کاربران یا محصولات مناسب نیست، اگر فکر می‌کنید وردپرس امنیت ندارد و هک می‌شود، مثال‌های این مقاله را در مورد سایت‌های معروف وردپرسی در ایران و خارج از کشور، با دقت ببینید!
سایت های فروشگاهی معروف طراحی شده با وردپرس
(امتیاز 4 از 22 رای)
4/5

بهترین سایت های وردپرسی ایران

تعداد زیادی از سایت‌های ایرانی و خارجی معروف، با وردپرس ساخته شده‌اند. آمار شگفت‌انگیزی در این مورد ارائه شده است. 35 درصد وب‌سایت‌های دنیا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. تعداد کل سایت‌ها در حال حاضر 7/1 میلیارد است. با یک حساب سرانگشتی، حدود 600 میلیون از سایت‌های دنیا وردپرسی هستند!

هدف اصلی این مقاله معرفی سایت‌های وردپرسی معروف ایرانی است. در ابتدا سایت‌های فروشگاهی ایرانی طراحی شده با وردپرس را معرفی خواهیم کرد و سپس به سراغ سایت‌های آموزشی، شرکتی، دانلودی، بلاگ و … می‌رویم. در آخر هم به معرفی بهترین سایت های خارجی ساخته شده با وردپرس می‌پردازیم.  قول می‌دهم در انتهای مقاله، نظرتان راجع به وردپرس تغییر خواهد کرد!

Introducing the best sites designed with WordPress

دو گروه از افراد منتقد طراحی سایت با وردپرس هستند:

1.افرادی که علم و تجربه کافی در طراحی سایت با وردپرس ندارند. متاسفانه نداشتن تسلط کافی بر وردپرس و قابلیت‌های آن، موجب شده سایت‌های ضعیف و پُر از اشکالات اساسی طراحی شود! در نتیجه به اشتباه وردپرس را مقصر می‌دانند. دُرست است که طراحی سایت با وردپرس آسان و کم هزینه است، ولی باید احاطه کامل بر وردپرس، قالب‌ها و افزونه‌ها داشته باشید تا بتوانید یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید.

2.افرادی که از طراحی سایت با کدنویسی سود بیشتری می‌برند! همیشه تخریبِ رقیب، یکی از راه حل‌های اشتباه در مشاغل مختلف بوده است. باید بپذیریم قانون فراوانی وجود دارد و برای همه کسب‌وکارها مشتری هست.  پس تخریب و انتقاد مقرضانه اصلا دُرست نیست. یک راننده تاکسی نمی‌تواند هواپیما را نقد کند تا مسافر تهران مشهد را از خرید بلیط هواپیما منصرف کند! طراحی سایت با وردپرس به اندازه سفر با هواپیما سریع و پیشرفته است. به شرط آنکه خلبان حرفه‌ای باشد! در ضمن، هزینه طراحی سایت با وردپرس از سایر روش‌ها بسیار کمتر است.

در ابتدا وردپرس فقط برای بلاگ‌ها طراحی شده بود ولی امروزه با وردپرس می‌توان به صورت حرفه‌ای، هر نوع سایتی از جمله سایت فروشگاهی، آموزشی، شخصی، شرکتی، بلاگ، نمونه کار، فروشگاهی و … را طراحی کرد. پیشنهاد می‌کنم مقاله “وردپرس برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است” را بخوانید.

Authentic WordPress sites2

با استفاده از پلاگین‌هایی مثل ووکامرس، تبدیل سایت وردپرسی به فروشگاه اینترنتی بسیار ساده و بی دردسر است. 42 درصد از سایت‌های تجارت الکترونیک (فروش آنلاین هر نوع محصولی) با ووکامرس ساخته شده‌اند! این عدد کافی نیست تا به قدرت وردپرس و ووکامرس پی ببرید؟

با استفاده از وردپرس به همراه ووکامرس، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین کاملا سفارشی ایجاد کنید. شما می‌توانید یک سایت فروشگاهی با ظاهر و قابلیت‌های دلخواهتان طراحی کنید. کافیست در بین قالب‌های وردپرس، ظاهر مورد نظرتان را پیدا کرده و آن قالب را روی وردپرس نصب کنید. از طرفی WooCommerce یک افزونه منبع باز است. می‌توانید ویژگی‌های مورد نظرتان را با نصب افزونه به سایت اضافه کنید.

خوشبختانه در چند سال اخیر، وردپرس در ایران هم به خوبی شناخته شده است. به دلیل سادگی در طراحی، تسریع روند طراحی سایت، هزینه کم و حرفه‌ای بودن، بسیاری از سایت‌های ایرانی معروف با وردپرس طراحی شده‌اند. در ادامه بهترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس را در دسته‌بندی‌های مختلف (فروشگاهی، آموزشی، خدماتی، شرکتی،بلاگ، دانلودی، موسیقی ) معرفی خواهیم کرد.

راستش را بخواهید خودم هم قبل از تحقیقات، فکر نمی‌کردم چنین کسب و کارهای معروف و بزرگی، وردپرس را به سایر روش‌های طراحی سایت ترجیح داده باشند!

سایت‌های فروشگاهی ایرانی ساخته شده با وردپرس

در این بخش نمونه هایی از سایت‌های وردپرسی را معرفی می‌کنیم که محصول فیزیکی می‌فروشند.

1. سایت کفش ملی

سایت فروشگاهی ایرانی طراحی شده با وردپرس

برند کفش ملی از سال 1336 شروع به کار کرده و تولید کننده اولین کفش ماشینی در ایران است. جالب است بدانید چنین برند معروف و با سابقه‌ای، از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کرده است. کفش ملی 240 شعبه و بیش از 2500 نوع کالا دارد. پس مثال بسیار خوبی از بهترین سایت‌های وردپرسی ایرانی است.

در سایت وردپرسی کفش ملی، 6 دسته‌بندی محصول داریم. طراحی ظاهری و امکانات این سایت کم نظیر است. در هر دسته بندی، فیلترهای محدوده قیمت و جدیدترین یا پرفروش‌ترین محصول، کار را برای کاربر راحت کرده است. در این سایت از افزونه ووکامرس استفاده شده است.

2. سایت کیم کالا

An example of a product sales site designed with WordPress

فروشگاه کیم کالا، تقریبا نسخه وردپرسی سایت دیجی کالا است. چون بیشتر قابلیت‌های سایت دیجی کالا را دارد. تنوع محصولات در سایت کیم کالا زیاد است. از لوازم آرایشی گرفته تا ردیاب خودرو در این سایت به فروش می‌رسد. سایت فروشگاهی کیم کالا المنتوری است و از قالب وودمارت استفاده کرده است. برای یادگیری کامل المنتور و طراحی سایتی شبیه به کیم کالا و دیجی کالا، می‌توانید از دوره المنتور پلاس استفاده کنید.

3. سایت گل فروشی VIP

Shop site with WordPress

در این سایت انواع و اقسام گل فروخته می‌شود و امکان ارسال به سایر شهرها هم وجود دارد. سایت گل فروشی vip با وردپرس طراحی شده است. برای طراحی این سایت از پوسته چند منظوره ریجید و افزونه WooCommerce استفاده شده است. در دسته بندی بهترین فروشگاه‌های آنلاین وردپرسی، سعی کرده‌ایم انواع فروشگاه‌ها را مثال بزنیم تا شما بدانید در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

4. سایت خانه شیرآلات

سایت فروشگاهی معتبر ساخته شده با وردپرس

این سایت فروشگاهی اختصاصا به فروش انواع شیرآلات می‌پردازد و با وردپرس طراحی شده است. در این سایت هم از پوسته وودمارت استفاده شده است. این سایت در لیست بهترین فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد و تنوع شیرآلات بسیار زیاد است. وقتی فروشگاه‌های معتبر از وردپرس استفاده می‌کنند، نشانگر حرفه‌ای بودن طراحی سایت با وردپرس است.

5. سایت آقای رضا صادقی

Personal WordPress site 1

شاید از دیدن سایت خواننده معروف، آقای رضا صادقی، در بین سایت‌های فروشگاهی وردپرسی تعجب کنید! اما اگر سایت ایشان را ببینید، یک قسمت فروشگاهی هم دارد که به فروش محصولات برند خود مثل ادکلن، تیشرت و … می‌پردازند. این سایت که با وردپرس طراحی شده، به نوعی سایت شخصی هم محسوب می‌شود. چون اخبار مربوط به فعالیت‌های هنری آقای صادقی مثل زمان و مکان برگزاری کنسرت‌ها در این سایت اعلام می‌شود.

به نظر شما انتخاب وردپرس برای یک خواننده معروف با تعداد زیادی طرفدار، اتفاقی است؟

6. سایت فروشگاه لطیفی اسپرت

Layer 6 copy

این فروشگاه که سال 1377 تاسیس شده، به فروش لوازم ورزشی و دستگاه‌های ورزشی مثل تردمیل، دوچرخه ثابت و … می‌پردازد. سایت لطیفی اسپرت که تندیس فروشگاه اینترنتی برتر در حوزه ورزش را کسب کرده، با وردپرس طراحی شده است.در این سایت از افزونه ووکامرس استفاده شده است. احتمالا تبلیغ فروشگاه لطیفی را در تلویزیون دیده‌اید. در کسب و کاری که هزینه‌های بسیار زیاد برای تبلیغات پرداخت می‌کند، قطعا انتخاب روش طراحی سایت هم فکر شده و دقیق است.

7. فروشگاه سوراو

سایت وردپرسی فروش لوازم آرایشی

فروشگاه سوراو که در سال 1398 راه اندازی شده، به صورت مستقیم با برندهای معروف خارجی قرارداد دارد و محصولات اورجینال آرایشی و مراقبت از پوست می‌فروشد. سایت سوراو با وردپرس راه اندازی شده و تعداد قابل توجهی محصول در این سایت دسته بندی شده است.

8. فروشگاه تمیز کالا

Famous WordPress store site

محصولات این فروشگاه لوازم بهداشتی و سیسمون است. فروشگاه تمیز کالا اینترنتی است و فروش حضوری ندارد. یعنی این کسب و کار به صورت کامل بر بستر وردپرس بنا شده است. این موضوع تایید دیگری بر حرفه‌ای بودن وردپرس است! در سایت تمیز کالا از افزونه ووکامرس استفاده شده است.

9. فروشگاه دورامیس

doramis

در فروشگاه وردپرسی دورامیس، انواع رایحه‌های خوشبو کننده خانه و اتومبیل به فروش می‌رسد. این فروشگاه اینترنتی هم از افزونه ووکامرس استفاده کرده است.

سایت‌های آموزشی معتبر ایرانی طراحی شده با وردپرس

یک سایت آموزشی می‌تواند موضوعات مختلفی از جمله آموزش آشپزی، خیاطی، آموزش طراحی سایت، آموزش زبان و … را در بربگیرد و هیچ محدودیتی ندارد. محصول سایت آموزشی معمولا دانلودی است. ولی می‌تواند آموزش آنلاین، اطلاع رسانی آموزش حضوری، آزمون آنلاین، وبینار، ارسال پستی آموزش و … را هم شامل شود. در این بخش سایت‌های وردپرسی ایرانی با موضوع آموزش را جمع آوری کرده‌ایم.

1. سایت مدیر سبز

Educational site designed with WordPress

اکثر مدرسان ایرانی، حداقل از یکی از آموزش‌های استاد بقوسیان در مدیر سبز استفاده کرده‌اند. پس اگر مدرس هستید و قصد راه اندازی سایت دارید، سایت مدیر سبز الگوی خوبی برای شما است. این سایت با وردپرس طراحی شده و از قالب فلت سام استفاده می‌کند. مانند اغلب سایت‌های وردپرسی، بخش فروشگاهی با افزونه ووکامرس طراحی شده است. در سایت مدیر سبز، بخش وبلاگ، فروش آموزش، فروش کتاب و یک بخش آموزش‌های ویدئویی وجود دارد. پس محصولات این سایت هم دانلودی است و هم فیزیکی!

2. سایت موسسه راعی

WordPress educational site

موسسه راعی، در زمینه آموزش کنکور فعالیت می‌کند. این سایت که با وردپرس طراحی شده است، دارای بخش‌های مختلف پادکست، آزمون آنلاین، بلاگ و … است و به فروش محصول آموزشی می‌پردازد. قالب سایت موسسه راعی، پوسته چند منظوره آسترا است.

3. سایت دیدنگار

نمونه سایت آموزشی طراحی شده با وردپرس

سایت دیدنگار به صورت تخصصی در زمینه عکاسی فعالیت می‌کند. در این سایت هم آموزش عکاسی به فروش می‌رسد. علاوه بر محصول آموزشی، محصول فیزیکی هم دارد که تنوع بسیار زیادی دارند. سایت دیدنگار با وردپرس طراحی شده و از افزونه ووکامرس استفاده کرده است. پوسته این سایت، قالب چند فروشندگی دکان است.

4. سایت خانه فناوری تهران

Famous WordPress educational site

در این سایت آموزش در زمینه‌های مختلف طراحی سایت، اینستاگرام، تلگرام و … به فروش می‌رسد. سایت خانه فناوری تهران وردپرسی است و از افزونه WPBakery Page Builder استفاده می‌کند. با استفاده از افزونه ووکامرس این سایت تبدیل به سایت فروشگاهی شده است.

این سایت به نوعی سایت خدماتی نیز به شمار می‌رود. چون پروژه‌های طراحی سایت، برنامه نویسی، گرافیک و … هم انجام می‌دهد.

5. سایت آکادمی وب سیما

Famous educational site with WordPress

آکادمی وب سیما در زمینه آموزش سئو فعالیت می‌کند. مجموعه وب سیما سابقه درخشانی در زمینه انجام پروژه‌های سئو دارد. همین نکته کافیست تا متوجه شویم سئو نشدن سایت وردپرسی، یک شایعه بزرگ است! اگر وردپرس از لحاظ سئو مشکل داشت، متخصصین سئو از آن استفاده نمی‌کردند!

6. سایت الکامکو

The best educational site designed with WordPress

این سایت وردپرسی، در زمینه آموزش برنامه نویسی به صورت پروژه محور فعالیت می‌کند و یک بلاگ قدرتمند دارد. در این سایت آموزشی نیز از افزونه ووکامرس استفاده شده است. فرقی نمی‌کند محصول سایت شما چه باشد، برای تبدیل سایت به فروشگاه اینترنتی نیازمند ووکامرس هستید. به همین دلیل در دوره وردپرس پلاس،آموزش ووکامرس به صورت مفصل ارائه شده است.

7. سایت همیار وردپرس

Educational site designed with WordPress 1

این سایت در زمینه آموزش وردپرس و آموزش اینستاگرام فعالیت می‌کند و با وردپرس طراحی شده است. مدیریت سایت همیار، آقای علی حاج محمدی است. در سایت همیار وردپرس، امکان دانلود رایگان برخی قالب‌ها و افزونه‌ها وجود دارد.

8. سایت تالار بورس

سایت آموزش آنلاین طراحی شده با وردپرس

در این سایت آموزش رایگان و پولی بورس ارائه می‌شود و بخش بلاگ هم دارد. سایت تالار بورس با وردپرس طراحی شده است.

سایت های شرکتی ایرانی ساخته شده با وردپرس

هدف اصلی سایت‌های شرکتی، معرفی خدمات و محصولات شرکت، سازمان یا موسسه است. گاهی در سایت‌های شرکتی فروش محصول هم انجام می‌شود. در ادامه تعجب خواهید کرد که چه برندهای معروفی برای طراحی سایت شرکتی خود از وردپرس استفاده می‌کنند.

لیست سایت‌های شرکتی معروف، طراحی شده با وردپرس:

سایت‌های دانلودی و محصولات دیجیتالی طراحی شده با وردپرس

محصول دیجیتال، محصولی است که وجود فیزیکی ندارد و با کامپیوتر یا تلفن همراه قابل استفاده هستند. مثل کتاب الکترونیکی، شارژ تلفن همراه، بلیط سینما، بلیط کنسرت، نرم افزارها، قالب‌ها و افزونه‌های سایت و … . محصولات آموزشی مثل ویدئو هم می‌توانند جز محصولات دانلودی و دیجیتالی باشند ولی به دلیل اهمیت بالای سایت‌های آموزشی، آنها را در یک بخش جداگانه فهرست کردیم.

در ادامه لیستی از وب سایت های معروف دانلودی یا فروشنده محصولات دیجیتال در ایران را می‌بینیم.

1. سایت ایرانسل

نمونه سایت وردپرسی معروف

فکر نمی‌کنم کسی در ایران باشد و اسم ایرانسل را نشنیده باشد! جالب است بدانید چنین برند بزرگ و معروفی، با تعداد بالای کاربر، از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می‌کند. سایت ایرانسل دو زبانه (فارسی و انگلیسی) است. محصولات این سایت فیزیکی (مثل مودم‌های ایرانسل) و دیجیتالی (مثل شارژ سیم کارت) هستند.

این سایت کاملا ریسپانسیو است و در حالت موبایل، نمایش خوبی دارد. سایت ایرانسل یک مثال نقض بزرگ برای افرادی است که می‌گویند وردپرس با افزایش تعداد بازدید کاربران، کارایی خود را از دست می‌دهد! آیا تعداد بازدیدکنندگان سایت شما، از ایرانسل بیشتر است؟

2. سایت دانلودها

سایت دانلودی طراحی شده با وردپرس

دانلودها سایتی قدیمی و با سابقه است. این سایت یکی از مراجع دانلود رایگان نرم‌افزارها، بازی، دوره آموزشی، پلاگین‌های فتوشاپ و … است. سایت قدرتمند دانلودها با وردپرس طراحی شده و بازدیدکنندگان زیادی دارد. در این سایت به صورت همزمان هزاران نفر همزمان در سایت حضور دارند و فایل‌های مورد نظرشان را دانلود می‌کنند. با وجود این حجم از کاربر، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و این نشان از قدرت بالای وردپرس دارد.

3. سایت یاس دانلود

سایت یاس دانلود مشابه سایت دانلودها است و با وردپرس طراحی شده است. این سایت یکی از مراجع دانلود اپلیکیشن‌ها، بازی، کلیپ‌های مختلف، ابزارهای گرافیکی و آموزش‌های رایگان است. این نوع سایت‌ها از طریق تبلیغات درآمد کسب می‌کنند.

4. سایت میهن دانلود

این سایت منبع دانلود آموزش‌های رایگان در حوزه‌های مختلف و نرم افزارهای عمومی است. این سایت هم با وردپرس طراحی شده است.

5. سایت پی سی ورد

این سایت هم مشابه سایت‌های یاس دانلود و میهن دانلود، مرجع دانلود نرم‌افزار و بازی است. علاوه بر این یک بخش انجمن و تالار گفتگو هم دارد. سایت p30world  سایت بسیار معروفی است که قدرت وردپرس را تایید می‌کند.

6. سایت تاپ کوپن

سایت فروش محصولات دیجیتالی طراحی با وردپرس

سایت تاپ کوپن، مرجع تخفیف برای فروشگاه‌های اینترنتی است. این سایت با وردپرس طراحی شده است. کدهای تخفیف در دسته‌بندی‌های معروف و توسط کسب و کارهای اینترنتی مختلف معرفی می‌شود و مردم می‌توانند رایگان از کد تخفیف‌ها استفاده کنند.

7. سایت شاتل

سایت شاتل که با وردپرس طراحی شده است، عملکردی مشابه سایت ایرانسل دارد. در این سایت مودم و بسته‌های متنوع اینترنتی به فروش می‌رسد.

8. سایت فراز اس ام اس

1

فراز اس ام اس یکی از معروف‌ترین سامانه‌های پیامکی در ایران است. در این سایت پکیج‌های مختلف ارسال پیامک به فروش می‌رسد. این سایت که با وردپرس طراحی شده، بلاگ هم دارد.

9. سایت میزبان فا

میزبان فا یکی از سایت‌های معروف در زمینه خرید هاست است. این سایت با وردپرس طراحی شده است و کاربران زیادی دارد.

سایت های خبری ایرانی طراحی شده با وردپرس

1. سایت دیجیاتو

Download site designed with WordPress2

دیجیاتو یک سایت معروف در حوزه اخبار و تکنولوژی است که بازدیدکنندگان زیادی دارد. این سایت با وردپرس طراحی شده است و ظاهر بسیار جذابی دارد. در سایت دیجیاتو تبلیغات زیادی گذاشته می‌شود و درآمد آن بسیار بالا است.

حتما وارد سایت دیجیاتو شوید و حجم عکس‌ها و مطالب این سایت و البته سرعت سایت را با دقت ببینید! شاید همین‌جا به قدرت وردپرس ایمان بیاورید و یادگیری وردپرس را شروع کنید. برای یادگیری وردپرس به صورت حرفه‌ای، می‌توانید از دوره وردپرس پلاس استفاده کنید.

2. سایت تجارت نیوز

در این سایت اخبار اقتصادی درج می‌شود. همچنین قیمت روز ارز، دلار و … هم به صورت لحظه‌ای درج می‌شود. جالب است که چنین امکاناتی با وردپرس طراحی شده است.

3. سایت خبری افق

در این سایت اخبار حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و ورزشی منتشر می‌شود. این سایت خبری هم با وردپرس طراحی شده است.

سایت فیلم و موسیقی ایرانی طراحی شده با وردپرس

در سایت‌های موسیقی، امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌های مختلف وجود دارد. این آهنگ‌ها به روش‌های مختلف دسته بندی شده‌اند تا کاربر راحت‌تر موسیقی مورد نظرش را پیدا کند. وردپرس به خوبی از پس طراحی سایت‌های موسیقی برآمده است و مثال‌هایی که در ادامه می‌بینید، حرفه‌ای بودن وردپرس را در زمینه سایت‌های موسیقی هم تایید می‌کند.

سایت موزیک طراحی شده با وردپرس

لیست برترین سایت های موسیقی ایرانی ساخته شده با وردپرس:

سایت خدماتی ایرانی ساخته شده با وردپرس

سایت دارالترجمه 24

WordPress service site

در این سایت مقاله، فیلم و صوت ترجمه می‌شود. پشت این سایت یک کسب و کار آنلاین و تعداد زیادی کارمند است که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. یعنی این کسب و کار به صورت کامل بر پایه وردپرس بنا شده است. در این سایت اولویت استخدام با مترجمین معلول است. در سایت ترجمه 24، ترجمه تخصصی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

نمونه سایت‌های وبلاگ طراحی شده با وردپرس

در بین علاقمندان به طراحی سایت، این شایعه وجود دارد که وردپرس فقط برای بلاگ مناسب است. به همین دلیل سایت‌های وبلاگ را به عنوان آخرین دسته‌بندی آوردیم تا بدانید وردپرس بسیار قدرتمند است و امکان طراحی هر نوع سایتی با وردپرس وجود دارد و سایت وبلاگ یکی از آنهاست.

در ادامه، نمونه سایت‌های وبلاگ ایرانی طراحی شده با وردپرس ذکر شده است.

1. سایت دیجی کالا مگ

نمونه وبلاگ ایرانی ساخته شده با وردپرس

حتما شما هم دیجی کالا را می‌شناسید. دیجی کالا مگ، مجله دیجی کالا است. در این مجله، اخبار روز، مقاله، اخبار شرکت، تکنولوژی و … قرار داده می‌شود. قسمت جذاب دیجی کالا مگ ویدئوهای نقد و بررسی محصولات است.  انتخاب وردپرس توسط برند دیجی کالا، تایید محکم‌تری بر قدرت و امنیت وردپرس است.

2. سایت یک پزشک

Blog designed with WordPress

مطالب پزشکی در روز جستحوی زیادی دارند. به همین دلیل وبلاگ‌های زیادی در حوزه پزشکی طراحی شده است. یکی از معروف‌ترین آنها سایت یک پزشک است.این سایت با وردپرس طراحی شده است.

البته مطالب این سایت طیف وسیعی از پادکست، سرگرمی، معرفی کتاب، فناوری و … را در برمی‌گیرد و محدود به مطالب سلامتی و پزشکی نیست. یک پزشک 18 سال سابقه دارد.

3. سایت دکتر سلام

دکتر سلام مجله‌ای است که اختصاصا به مطالب پزشکی و سلامتی می‌پردازد. درآمد این سایت‌ها از طریق تبلیغات است. سایت دکتر سلام با وردپرس طراحی شده است. پس اگر قصد راه‌اندازی وبلاگ و کسب درآمد را دارید، وردپرس انتخاب هوشمندانه‌ای است.

4. سایت گجت نیوز

Layer 3 copy

سایت گجت نیوز یکی از سایت‌های پربازدید در حوزه فناوری است.  در این سایت آخرین اخبار و مقالات مربوط به جدیدترین دستاورد های علمی و تکنولوژیکی روز دنیا منتشر می‌شود. همانطور که در قسمت درباره ما سایتشان هم توضیح داده‌اند، سایت گجت نیوز با وردپرس طراحی شده است.

5. سایت چطور

هدف سایت چطور، زندگی بهتر است و در حوزه‌های مختلف اعتماد به نفس، موفقیت، کارآفرینی، سلامتی، ثروت و … مطلب منتشر می‌کند.

سایت چطور یک بخش فروشگاهی هم دارد که به فروش ویدئو، کتاب الکترونیکی و پادکست آموزشی می‌پردازد. این سایت با وردپرس طراحی شده است.

بهترین سایت های خارجی ساخته شده با وردپرس

1. سایت Root Science

سایت فروشگاهی ساخته شده با وردپرس

اگر محصولات آرایشی و مراقبت از پوست می‌فروشید، سایت Root Science بهترین نمونه برای شماست. با نگاهی به ظاهر و عملکرد این سایت، متوجه خواهید شد که با وردپرس می‌توانید یک سایت زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید. در این سایت از افزونه ووکامرس استفاده شده است. سایت Root Science شامل بخش مهم فروشگاهی و یک بلاگ جامع در حوزه مراقبت از پوست است. در این سایت از پاپ‌های هدفمند برای جمع‌آوری ایمیل‌های مخاطبین استفاده می‌شود.

2. سایت Edible Blossoms

سایت های خارجی طراحی شده با وردپرس

پیشنهاد می‌کنم حتما این سایت را ببینید. محصول این سایت دسته گل‌های خوراکی است که بسیار جذاب و متفاوت است. سایت Edible Blossoms با وردپرس طراحی شده است. قالب این سایت Kuteshop است و از پلاگین ووکامرس استفاده شده است.

3. سایت Porter & York

An example of an foreigner website designed with WordPress

هدف این سایت، فروش محصولات گوشتی و دریایی به صورت تازه، غیر منجمد و تحویل درب منزل است. تصاویر این سایت بسیار با کیفیت است. قسمت دستورات آشپزی شبیه به فید اینستاگرام و بسیار حرفه‌ای طراحی شده است.

در انتهای صفحه اصلی، از مخاطب نام و ایمیل پرسیده می‌شود تا برای بازاریابی، اعلام تخفیف‌ها و اخبار جدید به کاربران ایمیل ارسال شود. تمامی این امکانات با وردپرس و افزونه ووکامرس طراحی شده است. پس اگر رستوران دارید، کیک خانگی می‌فروشید یا هر محصولی که مشتریانتان به شما نزدیک هستند، این سایت الگوی خوبی برای شما است.

4. سایت Lugz

سایت فروشگاهی کفش طراحی شده با وردپرس

اگر یک کسب و کار کوچک هستید و تنوع محصولاتتان کم است، این قسمت را با دقت بیشتری بخوانید. برند lugz در سال 1993 با دو مدل چکمه، یک مدل جلیقه و یک جفت جین کارش را شروع کرد. پس از مدتی، این برند با معرفی توسط افراد مشهور هیپ‌هاپ، معروف شد. محصولات لوگز به مرور تنوع بیشتری پیدا کرد و کفش‌های زنانه، مردانه و بچگانه مختلف را به محصولاتش اضافه کرد.

با گسترش محصولات، لوگز تصمیم گرفت برای مدیریت فروشگاه آنلاین خود، از وردپرس و افزونه ووکامرس استفاده کند. ثبت محصولات و انتقال محتوا و اطلاعات محصول به سایت وردپرسی، خیلی راحت انجام شد.

در حال حاضر، سایت لوگز در دسته‌بندی‌های مختلف مردانه، زنانه، بچگانه و کفش مناسب کار؛ طراحی شده است. با استفاده از وردپرس دسته‌بندی جذابی ارائه شده تا احتمال تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهد.

نکته جذاب این است که در لحظه ورود به سایت، محل سکونت شما تشخیص داده شده، قیمت‌ها متناسب با واحد پول کشور شما تغییر می‌کند و قوانین ارسال نمایش داده می‌شود. برای اطلاع از تخفیف‌ها، اطلاعات کاربر در صفحه اصلی دریافت می‌شود که برای بازاریابی بسیار مفید است.

یادآوری می‌کنم تمامی این امکانات با وردپرس طراحی شده است! باز هم فکر می‌کنید وردپرس به اندازه کافی قدرتمند نیست؟

5. سایت Marché du Pre

سایت وردپرسی فروشگاهی

در این سایت، ظروف آشپزخانه به فروش می‌رسد. مانند اکثر سایت‌های فروشگاهی، وبلاگ هم دارد. در این سایت از پلاگین ووکامرس استفاده شده است.

6. سایت Joco Cups

سایت فروش ماگ طراحی شده با وردپرس

این سایت مخصوص علاقمندان به قهوه، ماگ، لیوان و لوازم جانبی قهوه است. سایت Joco Cups در گروه سایت‌های وردپرسی است که محصول فیزیکی می‌فروشند. در این سایت هم از افزونه ووکامرس استفاده شده است.

7. سایت Adoboloco

فروشگاه اینترنتی طراحی شده با وردپرس

در این سایت سس‌های تند تهیه شده در هاوایی و پورتلند به فروش می‌رسد. این سایت یک بخش بلاگ دارد که پست‌هایی در مورد دستور پخت غذاهای مختلف در آن نوشته می‌شود و یک بخش فروشگاهی که با پلاگین WooCommerce طراحی شده است.

8. سایت Gabriel Iglesias

سایت شخصی طراحی شده با وردپرس

این سایت متعلق به یک کمدین معروف است که طرفداران زیادی دارد. سایت Gabriel Iglesias را می‌توان یک سایت با محصولات متنوع دیجیتالی و فیزیکی در نظر گرفت.

در این سایت بلیط نمایش‌های این کمدین فروخته می‌شود و در بخش shop، محصولات فیزیکی متنوعی به فروش می‌رسد. یک صفحه کامل هم به ویدئوهای کمدین اختصاص داده شده و امکان پخش آنلاین نمایش‌ها در سایت هم وجود دارد. یادآوری می‌کنم که این سایت در لیست سایت‌های وردپرسی قرار دارد.

9. سایت WooCommerce

نمونه سایت دانلودی طراحی شده با وردپرس

اگر سایت ووکامرس وردپرسی نباشد، جای تعجب است! ولی در هر حال مثال خوبی برای فروش محصولات دیجیتالی و مدیریت تعداد بالای کاربران با وردپرس است. در این سایت قالب‌ها و افزونه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

10. سایت Humoresque Cartoons

The best foreign WordPress sites

در این سایت همزمان محصولات دانلودی و فیزیکی فروخته می‌شود. کاربران این سایت می‌توانند کارتون‌های بچگانه را خریداری و دانلود کنند. در کنار هر برنامه کودک، مخاطب می‌تواند تیشرت، ماگ یا کیف با طراحی مختص همان کارتون را سفارش دهد و این ایده بسیار خلاقانه و جذاب است.

در این سایت، از پلاگین easy digitals downloads استفاده شده است. برای خرید در این سایت، می‌توان مستقیما به درگاه پرداخت متصل شد و صفحه پرداخت ندارد.

11. سایت French Today

سایت خارجی آموزشی طراحی شده با وردپرس

در این سایت محصولات آموزشی (آموزش زبان فرانسه) به فروش می‌رسد. محصولات این سایت متنوع است. کتاب صوتی، آموزش‌های رایگان، آموزش آنلاین، آزمون آنلاین تعیین سطح و … در این سایت دیده می‌شود. لازم است تاکید کنم که این امکانات گسترده، با وردپرس و افزونه ووکامرس طراحی شده است.

12. سایت Trendy Resumes

معرفی بهترین سایت های وردپرسی دنیا

این سایت وردپرسی هم به فروش محصولات دانلودی می‌پردازد. محصول این سایت، قالب‌های سفارشی رزومه کاری است. در منوی این سایت، حساب کاربری، سبد خرید و صفحه پرداخت دیده می‌شود. در سایت Trendy Resume از قالب چند منظوره Trizzy و افزونه ووکامرس استفاده شده است.

13. سایت Lobotz

The best WordPress sites

مانند موارد قبلی این سایت فروشگاهی هم با وردپرس طراحی شده است. محصول Lobotz، طراحی لوگو است و جز سایت‌های خدماتی است.

در این مقاله سعی کردیم نمونه‌های سایت های ساخته شده با وردپرس، از همه زمینه‌ها و مشاغل باشد تا مطمئن شوید که کسب‌وکارهای بزرگ در ایران و جهان، وردپرس را انتخاب کرده‌اند. پس دیگر در تصمیم‌گیری و طراحی سایت با وردپرس شک نداشته باشید! کسب و کار شما می‌تواند 62 اُمین سایت وردپرسی موفق باشد به شرطی که وردپرس را به خوبی یاد بگیرید و استمرار داشته باشید.

اگر به غیر از سایت‌های معرفی شده در این مقاله، سایت وردپرسی معروفی می‌شناسید؛ لطفا در قسمت دیدگاه‌ها با ما و مخاطبین وب زوج به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید
(برحسب میزان رضایت خود از محتوای این مقاله، به آن از 1 تا 5 ستاره دهید)

امتیاز 4 از 22 رای

اولین نفری باش که امتیاز خودت رو ثبت می‌کنی!

جدیدترین مقالات
پرسش و دیدگاه

پس از بررسی سریع و پاسخگویی توسط کارشناسان، به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع‌رسانی به من هنگامی که :
guest
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمامی دیدگاه‌ها

آنچه در این مقاله می‌خوانید

جدیدترین مقالات

5 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

حذف زبانه راهنما (Help Tab) از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف زبانه راهنما از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
نصب وردپرس روی هاست سی‌پنل در 5 دقیقه!
نصب وردپرس روی هاست سی پنل
گراواتار چیست؟ + آموزش گام به گام ثبت‌نام در Gravatar و ساخت تصویر پروفایل وردپرس
افزونه چیست؟ + نکات مهم در مورد افزونه‌ها

آنچه در این مقاله می‌خوانید

فهرست
Search