بهترین افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین در وردپرس| رایگان!

قرار دادن آزمون در سایت، موجب تمایز شما با رقبایتان شده و میزان تعامل کاربر با سایت را افزایش می‌دهد. خوشبختانه افزونه‌های آزمون‌ساز بسیار خوبی در وردپرس وجود دارد و لازم نیست برای ایجاد آزمون از کدنویسی استفاده کنید. اما به دلیل تعداد زیاد این افزونه‌ها، انتخاب سخت است. در این مقاله 5 مورد از بهترین افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین را بررسی کرده و قابلیت‌های هرکدام را نوشته‌ایم تا با توجه به نیازتان، بهترین افزونه را انتخاب کنید.
بهترین افزونه ای ساخت آزمون آنلاین در وردپرس
(امتیاز 5 از 1 رای)
5/5

استفاده از بهترین افزونه ساخت آزمون آنلاین در وردپرس، به شما کمک می‌کند به سادگی در سایتتان آزمون‌های حرفه‌ای بسازید. استفاده از آزمون در سایت، تعامل کاربر را با سایت افزایش داده و در نتیجه زمان ماندگاری کاربر در سایت بیشتر می‌شود. از طرفی اگر محصولات متنوعی دارید یا به هر دلیلی کاربر نمی‌تواند تصمیم بگیرد که کدام محصول برایش مناسب‌تر است، با قرار دادن آزمون می‌توانید به او در انتخاب بهتر کمک کنید. در واقع با پرسیدن سوال از مخاطب، به شرایط او پی برده و محصول مناسب را معرفی می‌کنید.

کاربرد دیگر استفاده از آزمون، در سایت‌های آموزشی است. شما می‌توانید برای شرکت در یک دوره، آزمونی قرار دهید که کاربر فقط با کسب نمره حد نصاب، مجاز به شرکت در دوره است. این کار باعث تمایز شما و رقبایتان و همچنین افزایش تعامل با کاربر می‌شود.

هدف آزمون می‌تواند سرگرمی، آموزش به بازدیدکنندگان در مورد محصولات سایت، جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان مثل آدرس ایمیل و علاقه‌مندی‌های مخاطب و … باشد.

بگذارید با یک مثال، قدرت استفاده از آزمون آنلاین در سایت را به شما نشان دهم. سایت Buzzfeed.com یک سایت خبری، سرگرمی است که به طرز عجیبی کاربر را زمان طولانی در سایت نگه می‌دارد و محتواهایش به اشتراک گذاشته می‌شود. یکی از کارهایی که Buzzfeed روی آن تمرکز کرده، ساخت آزمون‌های سرگرم کننده با ظاهری جذاب است. بیایید چند آزمون این سایت را با هم ببینیم.

ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

در آزمون شماره 1، با پرسیدن چند سوال در مورد روتین پوستی، به شما می‌گوید کدام پرنسس دیزنی هستید. در آزمون شماره 2، ادعا کرده که با انتخاب دسرهای مورد علاقه‌تان، اولین حرف نام عشق واقعی‌تان را خواهید دید. این آزمون‌ها قطعاً فقط جنبه سرگرمی دارند ولی زمان ماندگاری کاربر و اشتراک‌گذاری محتوا را افزایش می‌دهند. یک آزمون می‌تواند کاملاً در راستای هدف خاصی مثل جمع‌آوری Lead، فروش محصول و … طراحی شود.

با استفاده از افزونه‌های آزمون آنلاین وردپرس که در این مقاله معرفی می‌کنیم، ایجاد انواع آزمون در سایت مشابه سایت Buzzfeed، بسیار ساده است و به کدنویسی نیاز ندارد. چون تعداد افزونه‌های ساخت آزمون حرفه‌ای بسیار زیاد است و تمامی نیازهای شما را پوشش می‌دهند. نکته جالب اینجاست که تعداد زیادی از افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین، رایگان هستند.

اما زیاد بودن تعداد افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین وردپرس، شما را سردرگم می‌کند. در این مقاله بهترین افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین را به همراه ویژگی‌های هریک، معرفی می‌کنیم تا با توجه به نیازتان، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

معرفی 5 افزونه‌ برتر ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

خوشبختانه افزونه‌های آزمون آنلاین رایگان بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها، آزمون‌های حرفه‌ای بسازید. فقط کافیست ادامه مقاله را با دقت بخوانید تا با توجه به نیازتان، بهترین افزونه را انتخاب کنید. برای نصب افزونه آزمون‌ساز وردپرس، می‌توانید از مقاله «روش‌های حرفه‌ای نصب افزونه وردپرس» استفاده کنید و بعد از نصب، ساخت آزمون‌های حرفه‌ای را شروع کنید.

1. افزونه ساخت آزمون Quiz And Survey Master

Quiz And Survey Master _ افزونه آزمون آنلاین وردپرس

امتیاز نسخه رایگان افزونه : 4.8 از 5 | بیش از 40،000 نصب فعال

Quiz And Survey Master بهترین افزونه رایگان ساخت آزمون و نظرسنجی در وردپرس است. نسخه رایگان این افزونه قابلیت‌های زیادی دارد که می‌توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. این افزونه با رتبه‌بندی و امتیازدهی، کاربران را به شرکت در آزمون ترغیب می‌کند. کار با این افزونه ساده است و از 15 نوع سوال از جمله چند گزینه‌ای، پاسخ کوتاه، صحیح و غلط، پر کردن جای خالی، آپلود فایل و … پشتیبانی می‌کند. برای ساخت آزمون، می‌توانید از قالب‌های آماده این افزونه استفاده کنید یا آزمون را از صفر بسازید.

همچنین با این افزونه می‌توانید چندین صفحه نتیجه ایجاد کنید و هر صفحه را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی سازی کنید. امکانات دیگر این افزونه، اتصال به mailchimp برای ارسال نتایج آزمون، نمایش فرمول‌های ریاضی، تابلوی امتیازات، چک باکس، فیلدهای تک انتخابی (دکمه‌های رادیویی)، باکس نظرات، ایجاد محدودیت زمانی در پاسخدهی به آزمون و … است. با این پلاگین می‌توانید اشتراک‌گذاری نتایج آزمون در شبکه‌های اجتماعی را فعال کنید.

با افزونه آزمون آنلاین وردپرس Quiz And Survey Master، امکان درج رسانه (عکس، ویدئو و …) در آزمون وجود دارد. همچنین متن‌های این افزونه قابل تغییر است. بنابراین می‌توانید پیام‌های شخصی و لِیبل‌ها را مطابق برندتان تغییر دهید.

تمامی این امکانات رایگان است ولی این افزونه نسخه پرمیوم هم دارد. در نسخه پرمیوم امکانات پیشرفته‌تری مثل گزارش و تجزیه تحلیل آزمون، ایجاد صفحه فرود، ادغام نتیجه آزمون با بازاریابی ایمیلی، بهینه‌سازی قیف فروش، ادغام آزمون با گوگل آنالیتیکس و … وجود دارد.

مزایای افزونه آزمون Quiz And Survey Master

  • برخلاف برخی افزونه‌های آزمون‌ساز، در این افزونه محدودیتی برای قرار دادن رسانه وجود ندارد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید شرکت‌کنندگان قبل از ورود به آزمون، یک ویدئو ببینند. عملکرد این افزونه مشابه یک پست وبلاگ معمولی است.
  • اگر زمان‌سنج فعال شود، کاربر آن را در تب مرورگر خود می‌بیند. مگر اینکه صفحه آزمون را ببندد.
  • ایمیل‌ها بعد از تکمیل آزمون یا نظرسنجی ارسال می‌شوند.
  • با این افزونه می‌توانید برای شرکت در آزمون، ورود را برای کاربران اجباری کنید.

معایب افزونه آزمون Quiz And Survey Master

  • نسخه پولی آن گران است.
  • ممکن است با قالب سایت شما تداخل داشته باشد و باعث ایجاد مشکل در نحوه نمایش شود.
  • نسخه رایگان فاقد ویژگی منطق شرطی است.

2. افزونه ساخت آزمون WP Quiz

WP Quiz _ افزونه آزمون ساز وردپرس

امتیاز نسخه رایگان افزونه: 2.4 از 5 | بیش از 5،000 نصب فعال

افزونه آزمون ساز WP Quiz دارای نسخه‌های رایگان (قابل دانلود از مخزن وردپرس) و پولی است.

یکی از قابلیت‌های جالب این افزونه، تغییر ترتیب سوالات به صورت تصادفی است. همچنین می‌توانید آزمون ایجاد شده را در هر سایتی embed کنید. با این پلاگین می‌توان زمان صرف شده برای تکمیل آزمون را ثبت کرد.

 با افزونه آزمون ساز آنلاین وردپرس Wp Quiz Pro می‌توانید انواع مختلف آزمون تست شخصیت، آزمون تصویری، آزمون کارتی، آزمون استخدامی، آزمون لیستی، آزمون اشتراکی در شبکه‌های اجتماعی و … بسازید. این آزمون‌ها می‌توانند یک یا چند صفحه‌ای باشند. قابلیت دیگر این افزونه، امکان درج تبلیغ پس از برگزاری آزمون است.

در نسخه پولی افزونه می‌توانید از آزمون‌ها خروجی بگیرید. همچنین می‌توانید آزمون‌هایی با انواع سوالات چند گزینه‌ای، صحیح و غلط و سوالات باز (سوالاتی که جواب مشخصی ندارند)، لایک و دیسلایک بسازید. این پلاگین آزمون ساز، دارای قابلیت‌هایی مثل امتیازدهی، محدودیت زمانی برای تکمیل آزمون و روش‌های مختلف نمایش نتیجه آزمون است تا بتوانید آزمون‌های جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری بسازید. حتی می‌توانید به آزمون‌هایتان، محتوای رسانه‌ای (عکس، ویدئو و …) اضافه کنید. اگر سپاسخ سوالات آزمون مشخص باشد، در پایان آزمون می‌توانید پاسخ صحیح را به کاربر نشان دهید. امکان ارسال نتیجه آزمون به ایمیل کاربر هم وجود دارد.

می‌توانید WP Quiz را به گوگل آنالیتیکس و میل چیمپ متصل کنید. این افزونه کاملاً واکنش‌گرا است و آزمون‌ها در تمامی نمایشگرها به صورت کامل نمایش داده می‌شوند. کار با این افزونه آزمون‌ساز راحت است.

مزایای افزونه آزمون WP Quiz

  • نسخه رایگان افزونه، قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توان با استفاده از آن، به صورت نامحدود آزمون ایجاد کرد.
  • امکان اضافه کردن افکت و انیمیشن به آزمون‌ها وجود دارد.
  • این افزونه دارای ابزارهای سفارشی‌سازی برای تغییر رنگ نوار پیشرفت، افکت‌های انیمیشنی، رنگ متن و رنگ پس‌زمینه است.
  • امکان درون‌ریزی و برون‌ریزی آزمون‌ها وجود دارد.
  • می‌توانید ورود کاربر را برای شرکت در آزمون اجباری کنید.

قیمت این افزونه در فروردین 1403، در سایت راست‌چین 297 هزار تومان است.

3. افزونه ساخت آزمون آنلاین Quiz Cat

Quiz Cat _ ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

امتیاز افزونه: 4.6 از 5 | بیش از 6،000 نصب فعال

Quiz Cat یک افزونه ایجاد آزمون رایگان با رابط کاربری آسان است که می‌توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. البته نسخه پولی هم دارد. با Quiz Cat می‌توانید آزمون‌هایی شبیه به سایت BuzzFeed بسازید. با استفاده از این افزونه می‌توانید آزمون‌هایی با سوالات نامحدود و پیام‌های سفارشی بسازید و پاسخ‌های آزمون را به صورت تصادفی جابه‌جا کنید. این افزونه، گزینه‌های مختلفی از جمله افزودن تصاویر و نمایش پاسخ صحیح بعد از هر سوال، برای سفارشی‌سازی آزمون‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین صفحه فرود هر آزمون می‌تواند یک عنوان سفارشی و دکمه دعوت به اقدام (CTA) سفارشی داشته باشد.

پلاگین آزمون‌ساز Quiz Cat با داشتن یک بلوک مجزا در گوتنبرگ، به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً از ویرایشگر پست وردپرس، آزمون اضافه کنید. هر آزمون دارای یک شورت‌کد است که می‌توانید آن را در هرجایی از سایتتان قرار دهید.

در نسخه رایگان اغلب قابلیت‌ها وجود دارد و در نسخه پرمیوم، قابلیت‌های ساخت آزمون شخصیت‌شناسی و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود.

مزایای افزونه Quiz Cat

  • رابط کاربری در هر دو بخش مدیریت و بازدیدکنندگان، ساده و کار با آن راحت است.
  • در این افزونه فقط با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) می‌توانید آزمون مورد نظرتان را بسازید.
  • این افزونه با قالب‌های وردپرس سازگار است.
  • آزمون‌ها در موبایل به درستی نمایش داده می‌شوند.
  • در نسخه پرمیوم می‌توانید خروجی spreadsheet بگیرید و بازاریابی ایمیلی انجام دهید.

4. افزونه ساخت آزمون آنلاین HD Quiz

HD Quiz _ آزمون ساز آنلاین وردپرس

امتیاز افزونه: 5 از 5 | بیش از 7،000 نصب فعال

یکی دیگر از پلاگین‌های رایگان ساخت آزمون آنلاین، HD Quiz است که می‌توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. این افزونه واکنش‌گرا است و امکان ساخت آزمون‌های نامحدود با هر تعداد سوال را فراهم می‌کند. پلاگین HD Quiz دارای قابلیت‌هایی مثل شمارش معکوس برای آزمون، امکان اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از تصاویر به عنوان پاسخ، امتیازدهی، امکان تغییر ترتیب سوالات به صورت تصادفی و … است.

کار با افزونه آزمون ساز وردپرس HD Quiz بسیار ساده است و فقط در عرض چند دقیقه می‌توانید یک آزمون بسازید. با این افزونه، امکان ایجاد آزمون‌هایی با سوالات چند گزینه‌ای، تشریحی و سوالات چند جوابی وجود دارد. در ویرایشگر سوال، به راحتی می‌توانید نوع سوال را انتخاب کرده و تا ده گزینه به پاسخ اضافه کنید.

همچنین می‌توانید برای هر سوال، تصویر شاخص اضافه کنید و در قالب tooltip، نکات تکمیلی به هر سوال اضافه کنید که با قرار گرفتن نشانگر ماوس روی هر سوال ظاهر می‌شود. اگر به آزمون‌های سایت Buzzfeed علاقمند هستید، با HD Quiz به راحتی می‌توانید آنها را بسازید. برای ساخت آزمون‌های تعاملی و سرگرم‌کننده، می‌توانید در سوالات و پاسخ آزمون از تصاویر GIF استفاده کنید.

برای هر تست یک شورت‌کد ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را در هرجایی از وب‌سایتتان قرار دهید. همچنین می‌توانید آزمون‌های از پیش ساخته شده را با فرمت CSV. به این افزونه اضافه کنید.

در پلاگین HD Quiz، امکان سفارشی‌سازی نام دکمه‌ها و نمایش پاپ‌آپ‌هایی با متن دلخواه وجود دارد. برای استایل‌دهی آزمون‌ها می‌توانید از Addon پولی quiz customization استفاده کنید.

مزایای افزونه HD Quiz

  • امکان استفاده مجدد از سوالات در چندین فرم
  • اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی
  • آزمون‌های زمان‌دار
  • پاسخ‌های چند گزینه‌ای تصویری
  • ترتیب تصادفی سوالات
  • بهینه‌سازی برای موبایل شامل حالت پاسخ‌دهی لمسی

معایب افزونه HD Quiz

  • اگر می‌خواهید از آزمون برای تولید Lead یا جمع‌آوری داده‌های کاربران استفاده کنید، کار کردن با این افزونه کمی دشوار است.
  • برای استایل‌دهی پیشرفته و ذخیره نتایج آزمون، باید از افزونه‌های جانبی استفاده کنید.

5. افزونه ساخت آزمون آنلاین Watu Quiz

Watu Quiz _ افزونه آزمون ساز وردپرس

امتیاز افزونه: 4.7 از 5 | بیش از 5،000 نصب فعال

Watu Quiz یک افزونه انعطاف‌پذیر و کاربرپسند برای ساخت آزمون در وردپرس است. این افزونه به شما کمک می‌کند خیلی سریع، آزمون و نظرسنجی بسازید و نتایج را در پایان هر آزمون نشان دهید. شما می‌توانید از انواع مختلفی از سوالات، مثل سوالات چند گزینه‌ای، تشریحی و … استفاده کنید. نقطه قوت این افزونه، آزمون‌های چند‌گزینه‌ای آن است. شما می‌توانید فرمت‌های مختلفی را انتخاب کرده و پاسخ‌ها را تنظیم کنید که فقط چند دقیقه طول می‌کشد. امکان تغییر ترتیب سوالات به صورت تصادفی نیز وجود دارد. حتی می‌توانید برای انتخاب تصادفی سوالات، یک بانک سوال به آزمون اضافه کنید.

با استفاده از افزونه Watu Quiz می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را اضافه کنید تا کاربران سایتتان بتوانند نتایج آزمون خود را در فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارند. علاوه بر این می‌توانید با نمایش نمودار میله‌ای، امکان مقایسه کاربر با دیگران را برای او فراهم کنید.

برای هر آزمون یک شورت‌کد ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را در هر جای سایت به کار ببرید.

این افزونه آزمون وردپرس، نسخه رایگان و پرمیوم دارد که می‌توانید نسخه رایگان آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. نسخه پرمیوم این افزونه دارای ویژگی‌هایی مثل سیستم‌های پیشرفته نمره‌دهی، ورود دانشجویان، گزارش‌گیری و گرفتن خروجی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و … است.

Watu Quiz با داشتن ویژگی‌هایی مانند نمره‌دهی، برای آموزش مناسب‌تر است و برای آزمون‌هایی مانند دیکته عالی عمل می‌کند.

مزیت‌های استفاده از آزمون آنلاین در سایت

اگر هنوز برای ایجاد آزمون در سایتتان تردید دارید، این بخش مخصوص شماست.

استفاده از افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین، فرآیند ایجاد آزمون در سایت را ساده می‌کند و در عوض می‌توانید زمان بیشتری را به ساخت آزمون‌های خلاقانه و کاربردی اختصاص دهید. برخی از مزیت‌های استفاده از آزمون آنلاین در سایت عبارتند از:

  • افزایش تعامل کاربر: مهم‌ترین مزیت استفاده از آزمون، افزایش تعامل کاربر است. آزمون‌ها با تشویق مخاطب به مشارکت و صرف زمان بیشتر در صفحه، تعامل را افزایش می‌دهند. افزایش تعامل هم تجربه کاربری به یاد ماندنی خلق می‌کند و هم مخاطب را ترغیب می‌کند صفحات و محتواهای دیگر سایت را هم بررسی کند.
  • کاهش نرخ پرش (Bounce Rate): افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت برای گوگل بسیار مهم است و موجب بهبود رتبه شما می‌شود. استفاده از آزمون، نرخ پرش را کاهش و زمان ماندگاری کاربر را افزایش می‌دهد.
  • جمع‌آوری داده‌های ارزشمند: استفاده از آزمون در سایت به صاحبین سایت کمک می‌کند تا درباره رفتارها، علاقمندی‌ها، نیازها، ویژگی‌های جمعیتی و … اطلاعات بیشتری کسب کنند و تصمیم‌های بهتری در مورد استراتژی‌های بازاریابی، تولید محتوا و توسعه محصول بگیرند.
  • ترغیب مخاطب به انجام یک کار: آزمون‌ها مخاطب را تشویق می‌کنند تا کاری را انجام دهند که آموزشی، سرگرم‌کننده یا مرتبط با علایقشان است.
  • بهبود نرخ تبدیل (Conversion Rate): استفاده از آزمون باعث می‌شود کاربر درباره کسب‌وکار شما اطلاعات بیشتری کسب کند. علاوه بر این، کاربر زمان بیشتری در سایت شما باقی می‌ماند ک ممکن است منجر به خرید محصول، کلیک روی یک تبلیغ یا ثبت نام در سایت شود.
  • اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی: استفاده از آزمون‌های مفید و خلاقانه، میزان اشتراک‌گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد که برای سایتتان بسیار مفید است.
  • افزایش تعداد نظرات: وقتی از آزمون استفاده می‌کنید، کاربر با سایت شما تعامل کرده و نسبت به برند شما وفادارتر می‌شود. به همین دلیل، با احتمال بیشتری در سایتتان نظرش را ثبت می‌کند.
  • سنجش دانش کاربر: برخی آزمون‌ها برای بررسی سطح دانش کاربر استفاده می‌شوند. مثلاً سایت یک مدرسه، برای پذیرش دانش‌آموز، آزمون برگزار می‌کند و کسانی مجاز به ثبت‌نام هستند که نمره حد نصاب را کسب کنند. این آزمون می‌تواند برای برگزاری دوره در سایت‌های آموزشی هم استفاده شود.
  • ایجاد Lead: ایجاد یک آزمون خوب منجر به جمع‌آوری اطلاعات مخاطب هدف (مثل ایمیل، شماره تماس و …) می‌شود.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین افزونه ساخت آزمون آنلاین وردپرس

اگر به هر دلیلی، می‌خواهید از افزونه آزمون ساز دیگری استفاده کنید که در این مقاله بررسی نشده است، معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • سازگاری با قالب و نسخه وردپرس: حتماً چک کنید که افزونه مورد نظر با قالب و نسخه وردپرس سایت شما سازگار باشد. این کار، احتمال تداخل و مشکلات بعدی را کاهش می‌دهد.
  • سهولت استفاده و رابط کاربری: احتمالاً هدف شما ایجاد آزمون بدون نیاز به دانش فنی پیشرفته است. پس افزونه‌ای را انتخاب کنید که کار با آن آسان باشد.
  • تنوع در سوالات و استایل‌های آزمون: به دنبال افزونه‌ای باشید که از انواع رایج سوالات مثل چند گزینه‌ای، صحیح و غلط، جای خالی و … پشتیبانی کند و دارای سبک‌های متفاوتی برای انواع آزمون‌های شخصیت‌شناسی، آموزشی، اطلاعات عمومی و … باشد.
  • قیمت و ویژگی‌ها: قبل از تصمیم‌گیری، اهداف و نیازهایتان را مشخص کنید. به ویژگی‌هایی که برای ایجاد آزمون در سایتتان نیاز دارید فکر کنید. اگر افزونه‌های آزمون‌ساز رایگان نیازهایتان را پوشش می‌دهد، از افزونه‌های رایگان استفاده کنید. در غیراینصورت می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مورد انتظارتان، افزونه‌ای با بهترین قیمت را انتخاب کنید.

در این مقاله، به معرفی بهترین افزونه های ساخت آزمون آنلاین در وردپرس پرداختیم که اغلب آنها نسخه پولی و رایگان دارند. اگر تجربه یا سوالی در مورد انتخاب بهترین افزونه‌های ساخت آزمون آنلاین دارید، در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا مثل همیشه در سریعترین زمان، پاسخگوی سوالاتتان باشیم.

به این مقاله امتیاز دهید
(برحسب میزان رضایت خود از محتوای این مقاله، به آن از 1 تا 5 ستاره دهید)

امتیاز 5 از 1 رای

اولین نفری باش که امتیاز خودت رو ثبت می‌کنی!

جدیدترین مقالات
پرسش و دیدگاه

پس از بررسی سریع و پاسخگویی توسط کارشناسان، به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع‌رسانی به من هنگامی که :
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمامی دیدگاه‌ها
جدیدترین مقالات

5 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

حذف زبانه راهنما (Help Tab) از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف زبانه راهنما از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
نصب وردپرس روی هاست سی‌پنل در 5 دقیقه!
نصب وردپرس روی هاست سی پنل
گراواتار چیست؟ + آموزش گام به گام ثبت‌نام در Gravatar و ساخت تصویر پروفایل وردپرس
افزونه چیست؟ + نکات مهم در مورد افزونه‌ها
فهرست
Search