بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس 2024

احتمالاً در سایت‌های مختلف، با کلیک روی چت باکس در گوشه پایین سمت راست، به صورت آنلاین با پشتیبان سایت گفتگو کرده‌اید. چطور می‌توان این قابلیت را به سایت وردپرسی اضافه کرد؟ افزونه‌های زیادی برای اضافه کردن قابلیت چت آنلاین به سایت وردپرسی وجود دارد که در این مقاله می‌خواهیم بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را معرفی کنیم تا با خیال راحت از آن استفاده کنید و میان افزونه‌های مختلف سردرگم نشوید. این افزونه ایرانی است و نسخه رایگان هم دارد.
بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس
(امتیاز 2.5 از 2 رای)
2.5/5

با استفاده از بهترین افزونه چت آنلاین، کاربران سایت می‌توانند در لحظه پاسخ سوالاتشان را دریافت کنند، مشتریان می‌توانند مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند و یا حتی در مورد محصولات و خدمات شما باز خورد بدهند. پلاگین چت آنلاین برای وردپرس، روند پاسخدهی و پشتیبانی در سایت را هم برای شما و هم برای کاربرانتان راحت‌تر می‌کند. تعداد افزونه‌های چت آنلاین در وردپرس خیلی زیاد است ولی ما به شما کمک می‌کنیم بهترین پلاگین چت آنلاین وردپرس را انتخاب کنید.

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین از میان تعداد زیادی پلاگین چت آنلاین، کار دشواری است. اما در این مقاله بهترین افزونه چت آنلاین که سایت‌های وردپرسی معروف ایرانی از آن استفاده می‌کنند را معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. طبق تحقیقات وب‌زوج، بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس، افزونه چت آنلاین گفتینو است. بیش از 10،000 کسب‌وکار آنلاین ایرانی از گفتینو برای چت آنلاین استفاده می‌کنند.

گفتینو فقط محدود به وردپرس نیست و روی انواع سیستم‌های مدیریت محتوا نصب می‌شود. حتی اگر سایت ندارید، می‌توانید لینک صفحه گفتگوی خود را به مخاطب بدهید و با او مکالمه کنید. این سرویس چت آنلاین، به شما کمک می‌کند با کاربران سایت گفتگو کنید و سوالاتشان را در لحظه پاسخ دهید.

ابزارک گفتینو کم حجم و سبک است و سرعت سایت را کاهش نمی‌دهد. برای اینکه مطمئن شوید با یک افزونه چت آنلاین ایرانی و البته حرفه‌ای روبرو هستید، در ادامه امکانات این افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس را بررسی می‌کنیم.

امکانات افزونه چت آنلاین گفتینو

امکانات گفتینو _ بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

گفتینو بهترین افزونه چت آنلاین ایرانی است که به طور خاص برای سلیقه کاربران ایرانی بهینه شده است. در ادامه برخی امکانات این سامانه چت و پشتیبانی آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم.

  • سفارشی‌سازی: به راحتی می‌توانید ظاهر و عملکرد گفتینو را با توجه به برندتان شخصی‌سازی کنید.
  • سوالات چند مرحله‌ای: می‌توانید در شروع گفتگو با سوالات مختلف و گزینه‌های هدفمند، پاسخگویی را به صورت نیمه‌خودکار انجام دهید.
  • پشتیبانی از زبان انگلیسی و فارسی: می‌توانید با توجه به نیازتان، چیدمان و نمایش را برای زبان‌های فارسی و انگلیسی انتخاب کنید.
  • تعیین اپراتورهای مختلف: می‌توانید افراد مختلفی را برای پاسخدهی مشخص کنید و یک تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به مخاطبین بسازید.
  • پاسخ‌گویی خودکار: می‌توانید با پاسخ‌های از قبل آماده شده، سوالات متداول را جواب دهید.
  • ضبط و ارسال صدا: می‌توانید به صورت صوتی با مخاطب ارتباط برقرار کنید.
  • ارسال فایل: می‌توانید تصویر، صوت و یا هر فایل دیگری را ارسال و دریافت کنید.
  • نمایش متن در حال تایپ: قبل از اینکه مخاطب پیام را ارسال کند، می‌توانید متن تایپ شده را ببینید و سریعتر پاسخ دهید.
  • ویرایش و حذف پیام: می‌توانید پیام‌های ارسال شده را حذف و یا ویرایش کنید. حتی می‌توانید لیست ویرایش‌های هر پیام را ببینید.
  • reply به یک پیام مشخص: می‌توانید مشخص کنید هر پاسخ مربوط به کدام پیام مخاطب است.
  • ارسال پیام به بخش مربوطه: اگر اپراتورهای مختلفی برای پاسخگویی دارید، کاربر می‌تواند در شروع مکالمه با توجه به سوالاتش، یک بخش را انتخاب کند.
  • دریافت مشخصات کاربر: در شروع مکالمه می‌توانید مشخصات مخاطب را دریافت کنید.
  • تعیین ساعت کاری: می‌توانید مشخص کنید سامانه گفتگو در چه زمان‌هایی آفلاین باشد.
  • جستجو در گفتگوها: می‌توانید مخاطب خاص یا مکالمه خاصی را در بین گفتگوها سرچ کنید.
  • اطلاعات بازدیدکنندگان: می‌توانید مشخصات سیستم و مرورگر، صفحات بازدید شده، آخرین فعالیت‌های مخاطب و … را ببینید.
  • نرم‌افزار و اپلیکیشن گفتینو: می‌توانید گفتینو را روی موبایل و تبلت اندرویدی، ویندوز و مک نصب کنید.
  • اتصال به تلگرام: می‌توانید مکالمات را در تلگرام مدیریت کنید و حتی در تلگرام به سوالات مخاطبین پاسخ دهید.
  • مسدود کردن کاربر: اگر کاربری برایتان مزاحمت ایجاد کرده به راحتی می‌توانید او را مسدود کنید.
  • ارسال پاسخ از طریق ایمیل: اگر مخاطب آنلاین نباشد، پیام شما را از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد.
  • بررسی عملکرد اپراتورها: می‌توانید فعالیت اپراتورها و نحوه پاسخدهی آنها را رصد کنید.
  • امتیازدهی به اپراتور: کاربر می‌تواند در پایان گفتگو به اپراتور امتیاز بدهد.
  • آمار مکالمات روزانه: می‌توانید هر روز آمار گفتگوها، عملکرد اپراتورها و امتیازاتشان را بررسی کنید.
  • فایل خروجی داده‌ها: می‌توانید از آرشیو گفتگوها و اطلاعات مخاطبین خروجی بگیرید.
  • شروع گفتگو از سمت شما: به جای اینکه کاربر به شما پیام دهد، می‌توانید شما سر صحبت را باز کنید. مثلا بپرسید: «می‌تونم بهتون کمک کنم؟».

هزینه استفاده از سامانه چت آنلاین گفتینو

هزینه پلن‌های گفتینو _ قیمت بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

افزوه چت آنلاین گفتینو، پلن‌های مختلفی دارد که با توجه به کسب‌وکارتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر سایتتان بازدید خیلی زیادی ندارد و در ماه نهایتاً با 100 نفر جدید، گفتگو دارید، می‌توانید از بسته رایگان گفتینو استفاده کنید. پس می‌توان گفت از جهتی گفتینو یک افزونه چت آنلاین وردپرس رایگان نیز محسوب می‌شود. در این پلن چت آنلاین رایگان، می‌توانید 2 اپراتور تعریف کنید و مکالمات تا 30 روز آرشیو می‌شود.

اما اگر می‌خواهید تعداد گفتگو با نفرات جدید، تعداد اپراتورها و مدت زمان آرشیو مکالمات را افزایش دهید، می‌توانید با توجه به نیازتان، بسته‌های ماهیانه از 69 هزار تومان تا 299 هزار تومان (در اسفندماه 1402) یا بسته‌های سالیانه تهیه کنید.

برای اطمینان از اینکه گفتینو، بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس است، می‌توانید به مدت 15 روز از تمام امکانات آن به صورت آزمایشی و کاملاً رایگان استفاده کنید.

مزایای استفاده از افزونه چت آنلاین وردپرس

استفاده از افزونه چت آنلاین در سایت، به شما کمک می‌کند راحت‌تر با مشتریان سایت ارتباط برقرار کنید و درآمد سایتتان را به طور چشمگیری افزایش دهید.

تصور کنید مشتری وارد سایت شما شده و برای اینکه محصول شما را بخرد، سوالات و ابهاماتی دارد که در صفحه محصول به آنها اشاره نشده است. اگر قابلیت چت آنلاین نداشته باشید، باید صفحه تماس را پیدا کند، با شما تماس بگیرد یا ایمیل ارسال کند یا با موبایلش در واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و … برایتان پیامی بفرستد. هرچه دردسرهای قبل از خرید برای مشتری بیشتر باشد، امکان انصراف از خرید بیشتر می‌شود!

برقراری تماس تلفنی هم دردسرهای خودش را دارد. افراد زیادی تمایل دارند مشکلات و سوالاتشان را از طریق چت پیگیری کنند و تمایل چندانی به تماس تلفنی ندارند. از طرفی، گاهی لازم است برای مخاطب لینک، عکس، فایل و … ارسال کنید که در تماس تلفنی چنین امکانی وجود ندارد. اما چت آنلاین این امکانات را برای شما فراهم می‌کند.

پس باید با نصب یک افزونه چت آنلاین، مانع‌های خرید را حذف کنید تا مشتری بتواند در همان لحظه، در سایت به شما پیام دهد و به پاسخ سوالاتش برسد. چت آنلاین باعث می‌شود سوالات کاربر را سریعاً پاسخ دهید و با متقاعد کردن او، فروش را افزایش دهید. مزیت بزرگ افزونه پشتیبانی آنلاین سایت وردپرس این است که کاربران می‌توانند با یک کلیک، فوراً با شما ارتباط برقرار کنند.

استفاده از افزونه چت با مشتری، ارتباط قوی‌تری بین شما و کاربران سایت ایجاد می‌کند، زمان پشتیبانی را کاهش می‌دهد، داده‌های بیشتری از مشتریانتان جمع‌آوری می‌کند و در نتیجه درآمدتان را افزایش می‌دهد.

وقتی امکان چت زنده با مشتریان آنلاین را فراهم می‌کنید، مشتری در لحظه هرچه در ذهن دارد را با شما در میان می‌گذارد. بنابراین سوالات کاربران در گفتگوی آنلاین به شما کمک می‌کند نیازهای مخاطبینتان را بهتر بشناسید. با شناخت نیاز مخاطب، شاید تصمیم بگیرید توضیحات محصول را تغییر دهید، محتوایی را به صفحه محصول اضافه کنید، خدمات سایت را بهبود دهید و … .

وقتی بازدیدکنندگان سایت هنگام استفاده از افزونه چت آنلاین، پاسخ سوالاتشان را به صورت لحظه‌ای دریافت می‌کنند، اعتمادشان به سایت بیشتر می‌شود و راحت‌تر با سایت شما تعامل برقرار می‌کنند. حتی در مراجعات بعدی هم ترجیح می‌دهند به سایتی مراجعه کنند که پاسخ سوالاتشان را در لحظه دریافت کنند. پس استفاده از افزونه چت آنلاین در وردپرس، به برندسازی، جلب رضایت مشتری و افزایش وفاداری مشتریان نیز کمک می‌کند.

با راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در وردپرس، مشارکت کاربران سایت افزایش می‌یابد. چون کاربر حس می‌کند کسی هست که در لحظه به او توجه می‌کند و سوالاتش را جواب می‌دهد.

حتی زمانی که تیم شما در دسترس نیست و نمی‌تواند در لحظه پاسخگو باشد، ربات‌های افزونه‌های چت آنلاین با ارائه پاسخ‌های خودکار، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

چت آنلاین در وردپرس موجب کاهش تیکت‌های پشتیبانی سایت می‌شود. چون مخاطب در لحظه پاسخ سوالاتش را دریافت می‌کند.

مزیت دیگر چت آنلاین، پاسخ‌گویی به چند کاربر به طور همزمان است. همچنین چت آنلاین با کاربر، زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش داده و به بهبود سئو سایت کمک می‌کند.

در این مقاله بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس را معرفی کردیم که در عین حال که یک پلاگین چت آنلاین حرفه‌ای است، به طور خاص برای کاربران ایرانی طراحی شده است. این افزونه، نسخه رایگان هم دارد که برای کسب‌وکارهای کوچک کاملاً مناسب است. اگر تجربه‌ای در خصوص استفاده از افزونه‌های چت آنلاین دارید یا سوالی در این خصوص دارید، در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی سوالاتتان باشیم.

به این مقاله امتیاز دهید
(برحسب میزان رضایت خود از محتوای این مقاله، به آن از 1 تا 5 ستاره دهید)

امتیاز 2.5 از 2 رای

اولین نفری باش که امتیاز خودت رو ثبت می‌کنی!

جدیدترین مقالات
پرسش و دیدگاه

پس از بررسی سریع و پاسخگویی توسط کارشناسان، به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع‌رسانی به من هنگامی که :
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن تمامی دیدگاه‌ها
جدیدترین مقالات

5 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

حذف زبانه راهنما (Help Tab) از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف زبانه راهنما از بالای پیشخوان مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
حذف آیتم‌ها از نوار مدیریت وردپرس
نصب وردپرس روی هاست سی‌پنل در 5 دقیقه!
نصب وردپرس روی هاست سی پنل
گراواتار چیست؟ + آموزش گام به گام ثبت‌نام در Gravatar و ساخت تصویر پروفایل وردپرس
افزونه چیست؟ + نکات مهم در مورد افزونه‌ها
فهرست
Search